środa, 27 listopada 2013

Event w sklepie Orsay

Witajcie Moje Piękne!
W minioną sobotę miałam przyjemność spotkać się ze wspaniałymi kobietami-
klientkami sklepu Orsay w Piasecznie.
W charakterze stylistki dokonywałam analizy kolorystycznej i doboru stylizacji. Czas poświęcony metamorfozom stylistycznym minął mi bardzo miło. Panie były otwarte na moje propozycje i współpraca z nimi była czystą przyjemnością. Za to im wszystkim serdecznie dziekuję! :)
Poniżej zamieszczam zdjęcia wybranych stylizacji, które zaprezentowałam Paniom, z którymi mogłam współpracować. O makijaże zadbała Ilona Grabowska.

Pierwsza z Pań to właścicielka cudnych, płomiennie rudych włosów. Wspaniale prezentowała się w butelkowej zieleni i eleganckich zestawach.

Zdjęcie przed metamorfozą:                                                Zdjęcie po:

Kolejna z Pań cechowała się znakomitą sylwetką. Wysoka i szczupła. Obłędnie wyglądała w rozkloszowanych spódnicach i delikatnych, pastelowych swetrach.
                                    
                                                 Przed:                                                                     Po:                          

A poniżej cudownie promienna i radosna Klientka Orsay, która magnetycznie wyglądała w kobaltowym sweterku. Elegancka i pełna klasy kobieta.
    
  Przed:                                                                                             Po:

Kolejna z Pań świetnie prezentowała się zarówno w luźnych zestawach ze spodniami, jak i w eleganckich sukienkach. Mnie zachwyciła w klasycznej sukience ze skórzanymi wstawkami.

                   Przed:                                                                                      Po:

26 komentarzy:

  1. wow jesteś cudotwórczynią piękne metamorfozy! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super metamorfozy , dobranie ubrań pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super metamorfozy, dobranie ubrań pierwsza klasa! Ty też świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Bardzo żałuję, że nie pomyślałyśmy o wypożyczeniu butów i Panie musiały pozować we własnym obuwiu. Stąd też większość zdjęć była robiona "do kolana". :/

      Usuń
    2. Plan amerykański nie jest taki zły ;)

      Usuń
  4. Wszystkie panie prezentują się świetnie po metamorfozie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Panie wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne metamorfozy! Spisałaś się a medal :)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Ty może jesteś z zawodu stylistką ? Czy to po prostu przypadek, że sklep powierzył Ci takie zadanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem stylistką z zawodu. Jest to natomiast moją pasją i myślę, że moda to taka dziedzina, której nie można się wyuczyć. Tu liczy się wyczucie stylu i umiejętność współpracy z drugą osobą, dobrania stroju tak, aby ta osoba dobrze się w nim czuła.

      Usuń
  8. jestem pod ogromnym wrażeniem:) doskonała robota, świetna z Ciebie stylistka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!!! Kochana, mega metamorfozy zrobiłaś!!!!

    Buziaki!!!!
    www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne metamorfozy!! Wspaniale
    pozdrawiam
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie!:)

    wspaniały pomysł współpracy:0

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana, kawal dobrej roboty :) Mysle ze sklepy powinny czesciej robic takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! efekt zniewalający:-)
    pozdrawiam ciepło.

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spisałaś się na medal! Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń