piątek, 15 listopada 2013

Mała biała i kozaki SAMMYdress

Mała biała jest prawie tak samo dobra jak mała czarna. ;) Tych drugich w mojej szafie jest bez liku. Białej sukienki natomiast
nie miałam nigdy. Poza ślubną oczywiście :), ale ta była inna- wyjątkowa. He he :)
Tak więc, gdy zobaczyłam białe cudeńko w Orsay'u nieuniknione było, że zapragnę je mieć. Na tę sukienkę mam wiele pomysłów
i nabyłam ją z myślą o zbliżających się w grudniu uroczystościach takich jak: Wigilia w pracy, Wigilia rodzinna, chrzciny mojej siostrzenicy. Tak więc jej los przesądzony- do wiosny będzie wielokrotnie eksploatowana. :)
Ze względu na obecną porę roku założyłam do niej długie kozaki z SAMMYdress. Sklep ten posiada bardzo dużą ofertę obuwia, dodatków, toreb, biżuterii, ubrań damskich, męskich i dziecięcych. Zapraszam Was na stronę SAMMYdress
Do sukienki dobrałam kontrastujący z nią płaszcz ze skórzanymi elementami z Sheinside. Sukienka jest klasyczna i grzeczna, płaszcz klasyczny i ... "niegrzeczny", ale myślę, że w parze nie wyglądaja źle. 
A jak Wam się podoba to połączenie?

Dziś wieczorem na moim fanpage pojawią się wyniki konkursu, w którym można było wygrać dowolną rzecz ze sklepu SAMMYdress.

sukienka Orsay TUTAJ
torebka Orsay 
płaszcz Sheinside TUTAJ
buty Sammydress TUTAJ
okulary no name
bransoletki NEWinspirations
kolczyki By Dziubeka

40 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :)
    boska sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany uwielbiam te buty. poluje właśnie na takie!;)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty meeeeeega ;) Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska sukieneczka i płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, sukienka prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty o tej porze roku chodzisz z gołymi nogami ??!! :-/ Widać, że Ci zimno bo masz "gęsią skórkę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższe zdjęcia zostały zrobione na potrzeby tego wpisu w poniedziałek, który był wyjatkowo słoneczny. :) Sesja trwała 10 minut, więc byłam w stanie wytrzymać bez rajstop, które napewno założyłabym do tego zestawu, gdybym się w nim gdzieś wybierała.

      Usuń
    2. hmmm, czyli stylizacje robisz "pod bloga"? nie pokazujesz zestawów w których chodzisz na co dzień tylko stroisz się do zdjęć? bezsens!

      Usuń
    3. Witaj, moje stylizacje przedstawiają najczęściej to, jak ubieram się na co dzień. Jeśli chodzi o białą sukienkę, to tak jak pisałam w poście, kupilam ją z myślą o zbliżających sie okazjach: Wigilia, chrzciny siostrzenicy. Nie miałam teraz okazji, żeby ją założyć, a chciałam zaprezentować ją moim czytelnikom,więc przygotowalam zdjęcia "specjalnie" na bloga.

      Usuń
  7. O matko , wyglądasz obłędnie!!! Wszystko niesamowicie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to zestawiałaś! Sukienka naprawdę jest śliczna uniwersalna można ją ubrać na wiele okazji! Lubie taie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest śliczna :) wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna jest ta sukienka, o butach chyba nie muszę wspominać :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno-biały w tym zestawieniu ma wiele "barwnych" odcieni i jak się okazuje nie musi być nudny. Małe zastrzeżenie nie pasują mi tu okrągłe kolczyki. Bardziej odpowiednie byłby w romb/kwadrat/prostokąt, ale to moje osobiste odczucie.
    Poza tym czerń i biel ;) - http://www.youtube.com/watch?v=Ey4d8LLyKaY
    P.S.
    Gratulacje zostania ciocią


    chwastek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za gratulacje i szczerą opinię. Faktycznie, kolczyki mogłyby mieć inny kształt, ale przyznam, że po prostu nie posiadam biżuterii w kształcie kwadratu/prostokątu/ rombu. :)

      Usuń
  12. wyglądasz ekstra!:)

    najlepsze połączenie eleganckiej sukienki z kozakami takimi kozakami!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Wszystko idealnie sie komponuje! Butki mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kozaki za kolanu! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. te buty są obłędne, na Twoich nogach wyglądają jeszcze piękniej! A połączenie sukienki i płaszcza doskonałe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bosko kochana, napatrzeć się nie mogę. Uwielbiam Cię w tym wydaniu !

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba całość :))) piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚLiczna sukienka , bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie wyglądasz!
    pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, kobiecy zestaw. Wysokie kozaki - nie byłem ich zwolennikiem, ale mogą się podobać :) bardzo ładny zestaw!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie i bardzo elegancko!
    pięknie

    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham białe sukienki, a już w połączeniu z czernią... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw jest przecudny! Kozaczki cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dlugo czekalas na przesylke z sammydress? jakie sa koszty przesylki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja otrzymałam swoje zamówienie przed upływem dwóch tygodni. Wiem, że przesyłki od tej firmy mogą isć od 7 do 25 dni. Jeśli chodzi o koszty wysyłki, to mnie ominęły :) ze względu na program partnerski.

      Usuń
  25. Świetna stylizacja:-) Zapraszamy również do nas http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna stylizacja.
    zamówiłaś rozmiar standardowy dla siebie butów czy o 1 większy? zamierzam zamówić buty z sammydress. wiem, że są podane długości wkładki ale nie zawsze są prawidłowo mierzone. możesz powiedzieć jak wypadają te buty?

    OdpowiedzUsuń