poniedziałek, 18 listopada 2013

Porcelain pattern

Hej Kochane,
wracam wypoczęta i szczęśliwa z nowym postem. Ci, którzy śledzą mój fanpage wiedzą, że
miałam przyjemność spędzić weekend z moim Mężem w Hotelu St Bruno. Dziś prezentuję Wam zdjęcia wykonane podczas spaceru po giżyckim porcie. Mój czerwony nos zdradza, że zmarzłam zdejmując z poświęceniem płaszcz do zdjęć. :) Ale po powrocie raczyliśmy się grzańcami, więc mam nadzieję, że nie przypłacę tego spaceru życiem, ani zapaleniem płuc. :)
płaszcz Sheinside TUTAJ
żakiet Sheinside TUTAJ
koszula Sheinside TUTAJ
spódnica Sheinside TUTAJ
buty Salon Anka TUTAJ
torebka nagroda od domodi.pl
kolczyki By Dziubeka
bransoletka NEWinspirations TUTAJ

40 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) i wcale nie widać czerwonego nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, bardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest genialna !!!
    Mam do Ciebie prośbę o kliknięcie w Shenside u mnie :) będę wdzięczna za pomoc !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie! Śliczna koszula <3 I spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka sliczna, ale do spodniczki nie jestem przekonana....

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Ja też czasem mmm czerwony nos, teraz chyba takie zjawisko będzie coraz częściej nam towarzyszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana mam nadzieję że się nie rozchorujesz:) ale warto było się rozebrać bo fajny żakiet;p he he

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem zdrowa jak ryba. :) Sesja miała na celu zahartowanie organizmu! :D

      Usuń
  9. I love this pattern! & your skirt as well xx
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna koszula! Bardzo do Ciebie pasują odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię kolor niebieski i jego odcienie. :)

      Usuń
  11. Zazdroszczę weekendu :) ja ostatnio jestem strasznie zabiegana :) mam nadzieję że było fajnie.
    Wyglądasz genialnie! Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super! Krótko, ale jednak wystarczająco, by odsapnąć i naładować akumulatory. :)

      Usuń
  12. Wyglądasz świetnie ! Stylizacja jest super dobrana :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cóż za zgranie! ostatnio też sobie kupiłam podobną koszulę!

    pięknie wyglądasz, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i tak bardzo dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Póki co jestem zdrowa jak ryba. :) Sesja miała na celu zahartowanie organizmu! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna koszula :)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona tą koszulą, wygladasz niesamowicie!! super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. heheh Aniu nawet z lekko czerwonym noskiem wyglądasz pięknie ;) i dziękujemy za poświęcenie, bo to przecież z myślą o Nas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, Ty ślicznie wyglądasz, a zdjęcia bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny outfit! ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę plaszcza i spódniczki! Zestaw piękny, marynarka świetnie dopełniła koszulę i połączyła ją ze spódniczką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeeej, jaka cudna koszula! <3

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz! widać, że wypoczęłaś :))

    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń