piątek, 6 grudnia 2013

Black White Long Sleeve Houndstooth Contrast Plaid Dress

Hej Kochani!
Właśnie wróciłam z pracy i trudno mnie odróżnić od zimowego bałwana! Zamieć snieżna na dworze nie pozostawiła na mnie suchej nitki. :(
Czym prędzej wskoczyłam pod gorący prysznic! I tu przykra niespodzianka- leci tylko lodowata woda! Przemarznięta do szpiku kości, zawinięta w kołdrę i koc próbuję się rozgrzać. Zdecydowanie nieudane to moje pierwsze spotkanie z zimą... :(
Z tym większą przyjemnością wstawiam zdjęcia zrobione kilka dni temu, gdy pogoda była dla mnie zdecydowanie łaskawsza. :) 

Krata i pepitka to ostatnio moje ulubione wzory. Niedawno nabyłam sukienkę ze sklepu Sheinside z tym motywem. Utrzymana jest w nieco pensjonarskim stylu (brakuje jej tylko kołnierzyka :) ).

Jaka pogoda za Waszymi oknami? Śnieżne zawieje czy raczej pogodnie?
Ściskam gorąco! :*
sukienka Sheinside TUTAJ
płaszcz Tally Weijl
buty Salon Anka
torba Orsay
bransoletki czarna i biała NEWinspirations
bransoletka żółta NeufBijoux

22 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz! Sukienka jest przecudna i ładne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Sukienka jest przecudna i ładne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wkońcu śnieg =D Z czego się bardzo ciesze bo ostatnio ciągle pada...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pepitka bardzo mocna w tym sezonie:) Ślicznie wyglądasz, a zimy ja nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ale jakoś tak mi za dużo tego na sukience :) sama pepitka byłaby wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie można dostać oczopląsu patrząc na tę sukienkę, ale według mnie w tym jej cały urok. :)

      Usuń
  6. O rany jaka cudowna sukienka! Bardzo oryginalna :) a zimnego prysznica wspolczuje...brrrr

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka nietypowa :) Podoba mi się najbardziej jej dół :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna sukienka, chetnie bym taka widziala w swojej szafie !

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne połączenie wzorów!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne włosy <3 piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zmieniłam farbę na Loreal Recital Preference (jasny popielaty blond).

      Usuń
  11. Super sukienka, ale mi również w oko wpadła torebeczka ( jestem maniaczką na tym punkcie :D ).
    A co do zimy to masakra sama dziś schowałam się pod koc do tego gorąca herbatka i książka Greya.
    A powiedz mi jakiego różu używasz?

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej używam różu Wibo i rozświetlacza The Balm, Mary - Lou Manizer :)

      Usuń
  12. Pięknie w tej sukience wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszy płaszcz ;)
    obserwuję ! I zapraszam do siebie !
    http://www.catiene.blogspot.com/2013/06/3.html

    OdpowiedzUsuń