niedziela, 8 grudnia 2013

Memories make me want to go back there...



Hej Kochane!
Dziś post w zupełnie innej postaci. Ze względu na fakt, iż dzisiaj o 20:05 możecie oglądać finał
wyborów Miss Polski 2013, chciałam Wam przedstwić moje (jakże przyjemne) wspomnienia z wyborów Miss Polski 2008. Jak tam trafiłam? Jak je oceniam?
Na pierwszy casting do wyborów Miss Ziemi Lubelskiej wysłały mnie koleżanki. Mimo, ze pochodzę z województwa łódzkiego wówczas studiowałam w Lublinie i na wyborach byłam reprezentantką tego miasta. Wystapiłam w wyborach regionalnych i tak to wszystko się zaczęło. :) Ćwierćfinał, półfinał i ... ostatecznie gala finałowa w Płocku, na której otrzymałam tytuł Miss Polski Foto 2008.
Wszystkie momenty towarzyszące wyborom i zgrupowaniom wspominam bardzo przyjemnie i bardzo ciepło. Podczas nich udało mi się poznać wiele wspaniałych i watrościowych dziewczyn. Z wieloma z nich mam kontakt do dziś! 
Co zapamietałam z tamtych dni? Odciski na stopach :), próby choreograficzne ze wspaniałą Panią Anią i Pauliną, pogaduchy w hotelowych pokojach do późnych godzin nocnych, wiele zabawy podczas zdjęć i cudownych ludzi. Choć minęło już dobrych parę lat wszysko pamiętam jakby działo się wczoraj, a pisząc ten post nucę pod nosem piosenki, do których tańczyłyśmy. :)
Nie żałuję swojego udziału w wyborach i każdemu mogłabym polecić przeżycie takiej przygody! Mi pozostały piękne wspomnienia i zdjęcia, które kiedyś tak jak dziś z uśmiechem na ustach będę oglądać z moimi dziećmi i wnukami. :)

Jeśli będziecie miały ochotę podrzucam kilka linków do filmików, które znalazłam na youtube:

24 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Gratuluję osiągnięć

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, bardzo fajne doświadczenia, masz co wspominać. Prześlicznie wyglądałaś, teraz zresztą też :)))
    Ja w sumie nie oglądam tego typu wyborów, bo jakoś mnie nudzą, no chyba, żeby brał w nich udział ktoś znajomy.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądałaś ! w ogóle jesteś piękna i o :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! To musiało być świetne przeżycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo,gratulacje!
    w sukni ślubnej Ci do twarzy ;):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądałaś pięknie i na moje "oko" nic się nie zmieniłaś!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć. Wyglądasz pięknie na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW gratuluję !!!! piękna jesteś ! świetnie żę udało Ci się tak daleko zajść ! super!
    pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna! Od zawsze wiedziałyśmy, że masz w sobie coś z Miss :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne doświadczenie, ślicznie wygladałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To na pewno była dla Ciebie fantastyczna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow...gratuluje :) W ogole sie nie zmienilas :) Slicznota z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, nie miałam pojęcia! Fajnie, że o tym napisałaś. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ;) Byłyśmy tym samym rocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę! Nie wiedziałam, że brałaś udział w wyborach ;) Fantastyczne doświadczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow no gratulacje jest co wspominac bynajmniej:)

    nattalja.blogspot.com;]

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę :) śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądałaś przepięknie ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna przygoda :) Pięknie wyglądałaś, chociaż obecnie wyglądasz jeszcze bardziej uroczo :) Gratuluje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś piękna :) Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń