sobota, 28 grudnia 2013

See into the trees...

Mamy koniec grudnia, a na moim blogu zdjęcia bardziej jesienne niż zimowe. :) Cóż, pozostaje nam zacząć się przyzwyczajać, że zima będzie do nas przychodzić trochę później.
Dziś prezentuję Wam koszulę w moim ulubionym kolorze, która urzekła mnie ciekawym motywem. Lubię ubrania z printami/nadrukami czy rysunkami krajobrazu. Taki właśnie motyw czyni tę koszulę oryginalną. Dobrałam do niej kożuszek, legginsy i wygodne (choć na obcasie) buty.
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z dzisiejszego spaceru.
koszula tutaj
kożuszek tutaj
legginsy Topshop
buty Salon Anka
torebka Susette
bransoletki By Dziubeka i nene-design
naszyjnik By Dziubeka tutaj
okulary Mango


P.S. Zapraszam Was do obejrzenia mojej najnowszej stylizacji video:

32 komentarze:

  1. Swietnie wyglądasz! I oby zima nie przeszła ;) lubię zbieg ale nienawidzę mrozu. Co powiesz na wspólna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jesienna ;) stylizacja. Najbardziej podoba mi sie kożuszek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Koszula boska. Zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa koszula i super kożuszek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, koszula i kożuszek są wspaniałe!:D Kożuszek miałam brać ale mój ukochany mi odradzał, echh :P Obejrzałam video, cudowne!! Zainspirowałaś mnie tym baaaardzo :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kożuszek świetnie sprawdza się jako narzutka, bo niestety na zimę z prawdziwego zdarzenia jest za cienki. Mi jednak bardzo się podoba i napewno się przyda :)

      Usuń
  6. Kochana i każdej z nas bardziej jesiennie niż zimowo i oby tak dalej :)
    Koszula robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam te buty ale moje jakos nie sa zbytnio wygodne ;p świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesiennie ale ja bardzo to lubię:) koszula wprowadza nawet nastrój lata takie letnie kolory:)

    ciepło, brak śniegu-super ta zima!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie! Koszula jest super i kożuszek bardzo mi przypadł do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm, koszula śliczna, i jak pasuje do scenerii! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!
    Would you like to follow each other? let me know!
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/2013/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz. Świetna koszula i kożuszek. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachywcona całoscią ! rewelacyjnie wyglądasz pięknie dopasowałaś do siebie kolory :) A koszula odbiera mi mowę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ta koszula jest cudowna! Idealnie do niej dobrałaś biżuterię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz :) Zdjęcia są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna koszula ;33

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten kożuszek :) Wszystko bardzo do siebie pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Really great article - I was thinking about a similar article which I will probably still write, but from a slightly different angle. Thanks for sharing this with your readersObviously a lot of others appreciate it too!
    jeux video

    OdpowiedzUsuń