wtorek, 3 grudnia 2013

Sequins and stars reflect in the rain...

Hej Piękne!
Dziś wrzucam kilka zdjęć zrobionych przy okazji "Andrzejek".
Strój, który wybrałam jest wygodny, kobiecy i klasyczny. Postawiłam na kolory, w których czuję się dobrze: brudny róż i czerń. Numerem jeden w tym zestawieniu jest luźny sweter z dużymi cekinami! Świetnie sprawdził się z tą spódnicą, ale równie dobrze wygląda z legginsami i spodniami. Spódnicę mam od lat i bardzo ją lubię ze względu na to, że posiada drapowania, które dodają odrobinę "deko" mojej drobnej sylwetce. :)
A Wy jak spędziłyście "Andrzejki"? W domowym zaciszu czy na imprezach/balach? Lałyście wosk czy jadłyście ciasteczka z wróżbą? :)

P.S. Zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie na moim fanpage (tutaj), w którym wygrać można torebkę od firmy Susette.

sweter Orsay (dostępny TUTAJ)
spódnica H&M
kopertówka Orsay (dostępna TUTAJ)
buty Allegro
bransoletka lewa ręka By Dziubeka (TUTAJ)
bransoletki koraliki;
morelowa By Dziubeka
szara i czarna NEWinspirations

34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz. :) Na andrzejki siedziałam w domu i pakowałam się do remontu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, ciekawe te wielkie dżety na swetrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna cudowna odsłona!!!
    jesteś piękna a proponowana przez Ciebie stylizacja idealnie podkreśla perfekcyjną sylwetkę ;)
    uwielbiamy do Ciebie zaglądać ;)
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , sweterek boski :) Ja spędziłam na imprezce a na drugi dzien w domu z wróżbami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , sweterek boski :) Ja spędziłam na imprezce a na drugi dzien w domu z wróżbami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ;) świetna kopertówka i biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności! Świetny strój, idealny na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kobieca stylizacja, wyglądasz pięknie :) Cudowna torebka <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylówka :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kopertówka, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądałaś ślicznie. To połączenie tego sweterka z spódniczką wyszło Ci świetnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnei zastanawiałam się nad kupnem tego swetra:) Zupełnie podbił moje serce:)
    Pięknie!:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądałaś pięknie <3 Figura rewelacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłośniczko Orsaya znowu zauroczyłaś mnie elegancką stylizacją mimo, że takich nie lubię :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłośniczko Orsaya znowu zauroczyłaś mnie elegancką stylizacją mimo, że takich nie lubię :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle pięknie Aniu! - spódniczka ma śliczny kolor, a w połączeniu z tym sweterkiem i złotymi dodatkami wygląda idealnie!

    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy sweterek- fajnie wygląda w połączeniu z tą spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow pięknie wyglądałaś :) sweter śliczny i nogi masz do samego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaa mam podobną kopertówkę :) śliczna :) super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie jak zwykle :)
    Twoje nogi są tak zgrabne, że z ledwością zwraca się uwagę na strój hihi :)
    Ale kopertóweczkę zauważyłąm :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny makijaż!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten sweterek!:)
    Andrzejki=impreza, niestety ani wróżb ani ciasteczek nie było:(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pretty darling, I love your make up and your outfit, you are so beautiful :))
    Following you in GFC <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice outfit! You look so lovely!

    www.timolove.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny dobór kolorów! piękne cieliste buty! piękna całość! KLASA!;)
    obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń