piątek, 3 stycznia 2014

Floral skirt

Hej <3
Witam Was pierwszym postem na moim blogu w 2014 roku! Rok, który minął był bardzo ciekawy, zwłaszcza dzięki temu, że był to pierwszy rok mojego blogowania. Nie dawałam sobie zbyt wielu szans na to, że uda mi się dodawać posty regularnie i wytrwać w tym dłużej niż kilka miesięcy. Miałam obawy, że mój słomiany zapał weźmie górę i z bloga będą nici... Jak widać moja strona ma się dobrze, a ja zamierzam kolejny rok przedstawiać Wam moje propozycje i dzielić się tym, co lubię i co mnie inspiruje. Cieszę się także z tego, że w ubiegłym roku poznałam tak wielu ciekawych ludzi z "blogosfery" osobiście i wirtualnie. Życzę sobie i Wam samych wspaniałości w Nowym Roku i to wszystko, czego pragniecie, niech się ziści! <3

Dziś wrzucam kilka zdjęć stylizacji, której punktem centralnym jest kwiecista, ciepła, "włochata" spódnica (klik). Dzieje się na niej tak dużo, że postawiłam na proste, jednokolorowe dodatki: czarny golf, kapelusz i buty. Jeśli chodzi o biżuterię wybrałam sporych rozmiarów naszyjnik. Mam nadzieję, że nie obrażę niczyich uczuć religijnych poprzez motyw, który się na nim znajduje. Jestem osobą wierzącą i z szacunkiem podchodzę do religijnych symboli.


spódnica tutaj
golf House
buty Salon Anka
naszyjnik NEWinspirations tutaj
bransoletki By Dziubeka
kapelusz H&M
okulary Topshop

44 komentarze:

  1. Super blog i nagłówek!
    Obserwujemy? Jak tak to daj znać w komentarzu a ja się NA PEWNO odwdzięczę!
    http://slodkiesloneczko.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :) tylko ćwieki na butach mi tu nie pasują.

    Ps. zapraszam do mnie na artykuł pt: 7 haseł, kórymi mamią Cię producenci kosmetyków!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SpódnicKa ma bardzo ciekawy wzór jak kwiaty we śnie :-) podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle idealne zestawienie, wyglądasz ślicznie. Podziwiam Twój styl :) Spódniczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka piękna! I buty też! AAA i ty! ^^
    Obserwuję!
    http://slodkiesloneczko.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódnica, a zdjęcia takie słoneczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kolory spódnicy :) genialnie komponują się z czernią !

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo wyglądasz w tym kapeluszu! A spódniczka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie!:)

    ekstra jest ta spódniczka!:)
    Ty to umiesz mi namieszać w głowie, już mam ochote ją kupic;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka i kapelusz mnie zachwyciły :) super

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wczoraj miałam w koszyku tę spódniczkę!! :) Bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiaty, krzyż, ćwieki , kapelusz, nie:(!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! Przerabiając powyższy komentarz: kwiaty, krzyż, ćwieki, kapelusz - TAAAAAAAAAK! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ta spódniczka jest piękna! Świetnie leży! Idealnie komponuje sę z czernią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo przyjemnie tu u Ciebie! :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania - odwdzięczę się :)
    free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie :) spódnica jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Zestaw śliczny, kwieciste spódniczki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica, zakochałam się uwielbiam takie romantyczne zestawy w Twoim wykonaniu są one zawszę genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak wiesz mój styl taki jest- raczej subtelny i romantyczny. :)

      Usuń
  19. Cudowna spódniczka , bardzo ładny outfit :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jednym słowem genialnie!
    pięknie wyglądasz, mega buty:-)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wyglądasz :) fikuśna spódniczka :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego Naj...... w Nowy Roku :)
    Spódniczka bardzo ładna , buty dodają pazura temu delikatnemu zestawieniu :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili , Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze!
    Szałowa spódniczka!
    I świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja:) Świetna jest ta spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty - niesamowite!!!
    Pięknie. Elegancko. Kobieco. Z resztą ładnemu we wszystkim ładnie. Nie ważne w jakiej stylizacji. W każdej jest Ci dobrze. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna stylizacja na taką porę roku.
    Każdy detal idealnie dopasowany i zapięty na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba, swietnie się prezentujesz ❤️
    Buziaki Sylvia Bambi :*

    OdpowiedzUsuń