sobota, 25 stycznia 2014

Freezing days...

Długo kazała na siebie czekać, ale w końcu jest. Nie przepadam za zimą, ale podoba mi się ta polska przeplatanka pór roku i w każdej jestem w stanie dostrzec jakieś uroki. I choć przeszkadzają mi zmarznięte dłonie i czerwony nos to lubię skrzypienie śniegu pod butami, kuligi i bitwy na śnieżki. :)
Na zimowy spacer z pewnością przyda się ciepła futrzana kamizelka. Noszę ją na płaszcz, bądź skórzaną kurtkę, a gdy wybieram się autem na zakupy narzucam ją na bluzę. Ta, którą mam na sobie ma świetną fakturę. To ona nadaje jednokolorowej bluzie wyrazu. Dwa posty wcześniej wspominałam, że bardzo podoba mi się motyw piki, więc nie zdziwi Was fakt, że wybrałam takie, a nie inne buty. :)
futrzana kamizelka TUTAJ
bluza TUTAJ
legginsy Bershka
buty Labotti TUTAJ
bransoletki By Dziubeka
okulary Mango

30 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia i te futerko :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz!
    takiej mroźnej zimy nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizazja! Jesteś jedną z tych długonoch szczęściar które mogą sobie pozwolić na legginsy i płaskie buty - zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. you look awesome!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. kamizelka super, idealna na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo na tak:)
    a ta kamizelka fajna? ciepła?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam ostatnie takie buty, tylko że w krótszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chce takie nogi :) Bardzo fajne to futerko, takie dlugie :) I butki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cudownie, futrzak jest niesamowity!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne Zdjecia! :) Swietnie wygladasz :)

    allaboutjoann.bogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam!!!! U nas przy -16 zamarzłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozwiązanie z ta kamizelką :)
    u mnie bardzo zimno dlatego musiałabym ubrać cos jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja , bardzo ładne buty ;)
    pozdrawiam ,zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. kamizelka jest świetna :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz ;) A kamizelka wygląda na bardzo ciepłą ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz obłędnie! :) Wszystko razem, jak i z oosbna bardzo przypadło mi do gustu :) Futrzak jest czadowy, kozaki świetne! :) Ahhh... tylko pozazdrościć wyczucia stylu :)Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kamizelka jest boska! Pięknie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw! Ale ja chyba bym w nim zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny zestaw, super buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem bardzo na tak:) Ta kamizelka jest boska! Pięknie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń