niedziela, 19 stycznia 2014

PasteLOVE

Hej :)*
Jeszcze w sobotę, gdy robiłam te zdjęcia, pogoda była znośna. Dziś natomiast jest strasznie nieprzyjemnie.
W taką pogodę świetnie sprawdzają się ciepłe swetry z golfem. Mimo, że pora roku sprzyja szaroburym ubraniom, ja posiadam w szafie dzianinę w pastelowych kolorach. Jasne różowe i miętowe swetry poprawiają mi nastrój.  :)
Na najbliższy tydzień życzę Wam wyłącznie dobrego samopoczucia! :*
płaszcz TUTAJ
sweter Reserved
spódnica Stradivarius
buty KLIK
bransoletki By Dziubeka

34 komentarze:

  1. Kochana nie ma to jak ciepłe swetry też je kocham w szaro bure dni :)
    Tobie ta stylizacja wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz ! Rzeczywiście, dziś pogoda była koszmarna..

    OdpowiedzUsuń
  3. The sweater is fabulous, love it ! :) <3

    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/2014/01/worldwide-giveaway.html
    (GIVEAWAY ON MY BLOG)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny płaszczyk :)))

    mam podobny :)

    zapraszam do mnie na konkursy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, urzekł mnie płaszcz, który jest cudowny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygladasz, elegancja i szyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny plaszczyk :)
    Ostatnia fotka super :) Taka slodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JEJ ! świetnie a buty cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszczyk jest cudowny :) świetnie wygladasz w takich jasnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk jest boski, uwielbiam pepitkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle prześlicznie wyglądasz ;) sama bardzo lubie golfy bo zmarzluch jestem ;) śliczny płaszczyk w pepitkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ;)
    Cały zestaw bardzo mi się podoba. Genialny jest ten płaszcz i kozaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo!
    bardzo lubię Twoje stylizacje!!
    są klasyczne i kobiece!
    płaszczyk i butki -przepiękne <3

    pozdrawiam Cię cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny plaszcz a jezeli chodzi o golfy to musze przyznac ze bardzo je lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz przepiękny !! idealny! nadaje stylizacji "charakteru" :) zapraszam do mnie!
    http://woman-in-black92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny zestaw! :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek, chętnie przygarnęłabym podobny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasycznie.prosto a tak zachwycająco :) Pozdrawiam! Świetne kozaki!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pepitka, skóra i pastelowy sweterek? Tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny płaszcz, świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. płaszczyk jest prze cudny, chętnie bym go widziała w swojej szafie !

    OdpowiedzUsuń