środa, 22 stycznia 2014

Style icon: Catherine Deneuve


Dzisiejszy wpis jest nietypowy. Pomysł na niego podsunęła mi wczesną jesienią (i wtedy też zostały wykonane zdjęcia) właścicielka portalu e-vintage.pl . Inspiracją dla niego był styl Catherine Deneuve (więcej o stylu gwiazdy znajdziecie tutaj) zwanej najdoskonalszą blondynką świata. 
 Uznana była i jest za ikonę stylu oraz symbol elegancji. Młoda Deneuve to przede wszystkim wskazane wyżej płaszcze, sweterki i zwiewne bluzki. Dojrzała francuska piękność to szykowne sukienki, futra i kostiumy. W oparciu o elementy z wczesnego stylu Catherine zbudowałam stylizację. Uzupełniłam ją o charakterystyczne upięcie włosów. Szyk i elegancja jaką posiada aktorka są nieosiągalne, ale mam nadzieję, że udało mi się choć trochę nawiązać w mojej stylizacji do prezentowanego przez Catherine stylu.

Lubicie styl vintage? Koniecznie zajrzyjcie na stronę e-vintage.pl.
płaszcz, sukienka i torba Orsay
buty no name
okulary Troll

26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak pięknie!!!
    Gratuluję pomysłu ,bardzo ciekawie, oryginalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. PAsuje CI taki styl, świetnie wyglądasz, jest klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz, pasuje Ci taki styl :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na sesję, a styl idealnie "Twój" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jak zawsze! ;) A płaszczyk i torebeczka cudne :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chcę taką pogodę! :)
    i sukienkę :P

    pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co, masz w sobie coś z Catherine. Świetna sukienka i płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zdjecia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ha świetnie to wymyslaś!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torebka :) Już się wystraszyłam, że się poświęcałaś do zdjęć stojąc na takim mrozie w szpilkach, bez rajstop i w cieniutkim płaszczyku

    A pomysł na zdjęcia bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej!
    genialna inspiracja!
    uwielbiam Catherine Deneuve!
    pasuje Ci niesamowicie!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pomysł, bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna inspiracja Aniu, szczególnie, że ten styl bardzo ci pasuje - wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wyglądasz! Makijaż + fryzura super! Płaszcz + sukienka - mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł na wpis :)
    a taki styl idealnie Ci pasuje :)
    ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny pomysł, wyglądasz zjawiskowo , pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się takie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń