wtorek, 7 stycznia 2014

Szampony i maski Pilomax - recenzja

Witajcie,
dzisiejsza notka jest recenzją kosmetyków firmy Pilomax, a dokładniej produktów do pielęgnacji włosów. Testowaniu poddane zostały zestawy (szampon + maska) z dwóch serii: pielęgnacja i regeneracja. Wszystkie występują w wersji dla włosów jasnych i ciemnych.

REGENERACJA:

Ze względu na to, że moje włosy są zniszczone (ciągłym suszeniem, prostowaniem
 i farbowaniem) na pierwszy rzut poszły kosmetyki regenerujące. Szampon (KLIK) okazał się bardzo łagodnym kosmetykiem o bardzo delikatnym zapachu, a co najważniejsze- bez zawartości szkodliwych parabenów.  Maska (KLIK), której używałam, okazała się idealna do codziennej walki z moimi przesuszonymi włosami. Nawilżała, wygładzała nie obciążając przy tym wlosów. Bardzo istotny był też dla mnie fakt, że dzięki niej nie miałam problemów z rozczesywaniem.
Wyżej wspomnianą maskę możemy stosować przy codziennym myciu głowy. Raz w tygodniu natomiast nakładam na włosy mocniejszy środek. Już prawie od prawie roku używam maski (KLIK), która wykazuje działanie silnie regenerujące i nawilżające.
 Jest to najlepsza maska jakiej kiedykolwiek używałam. Świetnie radzi sobie z mocno zniszczonymi włosami, zapobiegając ich łamliwości i wypadaniu. Po jej zastosowaniu włosy rozczesuję z łatwością i są one gładkie i odżywione.


PIELĘGNACJA:

Druga seria kosmetyków to szampon i  maska idealnie nadające się do codziennej pielęgnacji. Oba (KLIK i KLIK) produkty są bardzo delikatne,  pozbawione parabenów. Zawarte w nich białko keratyny wzmacnia włosy, a wyciąg ze skrzypu polnego zapobiega ich wypadaniu. Włosy po tych kosmetykach były gładkie, ale nie rozczesywały się tak łatwo jak wspomniane wyżej produkty. Nie były natomiast obciążone, a co za tym idzie nie przetłuszczały się szybko.

Testowane produkty firmy Pilomax mogę szczerze polecić ze względu na ich skład pozbawiony parabenów, właściwości ochronne oraz wygładzające. Warto spróbować! 

15 komentarzy:

  1. Ja miałam tą w pojemniku, tylko do ciemnych, bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że seria do włosów ciemnych ma bardzo mocny, duszący zapach. Kosmetyki do włosów jasnych pachną delikatnie i przyjemnie. U mnie seria regeneracyjna sprawdziła się w 100%, natomiast pielęgnacyjna nie do końca.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze, ale też słyszałam , że są bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza jest maska regenerująca Kamille Wax- ta, której można używać rzadziej (co 4-5 dni). Kupiłam już trzecie opakowanie i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  3. Również nie miałam, ale godne uwagi ;))

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie poluję na maskę Pilomax :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tych kosmetykach, recenzja super!;)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety u mnie pilomax nie sprawdzil sie

    OdpowiedzUsuń
  7. probowalam maski tej w wiaderku, ale niestety dla mnie okazala sie zupelnym niewypalem, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recka. Nie testowałam jeszcze tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również ich stosuję i zgadzam się z tym co jest w recenzji.....naprawdę warte polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne produkty- zgadzam się i polecam każdemu, kto jeszcze nie spróbował.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne preparaty, nie drogie, bardzo skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne preparaty, nie drogie, bardzo skuteczne.

    OdpowiedzUsuń