sobota, 15 lutego 2014

Adonia Organics, Athena 7 minute Lift- to działa!


"To naprawdę działa!"- taki był właśnie mój okrzyk już po kilku minutach od nałożenia praeparatu na "maminą" twarz. :)
O czym mowa? Już uchylam rąbka tajemnicy. :)
Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę, a w niej krem Athena 7 minute Lift. Jest to preparat niwelujący zmarszczki mimiczne, bruzdy i wszelkie niedoskonałości. Mogą go stosować różne osoby niezależnie od wieku.
Jego formuła jest oparta na dwunastu greckich olejkach: organiczny olejek jaśminowy, z kwiatu róży, ze słodkich migdałów, z mięty, sezamowy, z rumianku, z oliwek, z awokado, z lawendy, organiczna skórka z pomarańczy, organiczny grejpfrut, organiczna szarota alpejska.
Nie zawiera parabenów i nie jest testowany na zwierzętach. Co więcej, jest hipoalergiczny, więc jest bezpieczny dla każdego rodzaju skóry.

Czy słyszałyście o nim wcześniej?
Ja tak. Ogladałam odcinek "Dzień dobry TVN", w którym mówiono o tym kosmetyku (link).
Wracając do samego preparatu dodam, że ma masełkową, gęstą konsystencję i wystarczy odrobina kosmetyku (wielkości perły), aby osiągnąć spodziewany efekt. (Jeśli nałożymy go zbyt dużo może pojawicć się biały nalot, ale łatwo usuniecie go wilgotną chusteczką). Można go aplikować zarówno pod, jak i na makijaż.
Krem testowałam na Mamie, gdyż szczęśliwie nie posiadam jeszcze zbyt widocznych zmarszczek ;) i efekt nie byłby tak spektakularny.
Preparat aplikowałam tylko na miejsca, w których zmarszczki były najbardziej widoczne, a zatem na czoło i okolice oczu.

Początkowo Mama czuła mrowienie i ciepło w tych miejscach. Efekt ten ustepuje szybko i już przed upływem siedmiu minut skóra staje się napięta, rozjaśniona i ujednolicona.
Podczas wymaganych siedmiu minut nie należy mówić i należy starać się zachować twarz "bez ruchu".

Z czystym sumieniem mogę (jako świadek naoczny;p )stwierdzić, iż krem faktycznie działa! Jednogłośnie stwierdziłyśmy z Mamą, że świetnie sprawdzi się przed wszelkimi uroczystościami, balami i innymi wielkimi wyjściami. Testowałyśmy go od połowy stycznia i kilkakrotnie aplikowałyśmy. Dłuższy czas stosowania pozwolił nam także na stwierdzenie, że systematyczne stosowanie pozwala na dłuższe utrzymywanie się efektu wygładzenia.

Najpierw aplikowałam krem na czoło, a potem na skórę wokół oczu. Już po kilku minutach czoło mojej mamy wyglądało jak czoło nastolatki. :) 

Produkt można zakupić na stronie producenta adoniaorganics.pl.

Reasumując jeszcze raz przedstawię plusy tego kremu:
* mocno wygładza i napina skórę
* zmniejsza widoczność porów
* rozjaśnia sińce pod oczami
* jest bardzo wydajny
* ma świetny skład
* wygodna aplikacja za pomocą pędzelka

A minusy?
Jest tylko jednen. Obawiam się, że Tata zabroni wychodzić Mamie z domu w obawie przed porwaniem jej przez jakiegoś młodzieńca na białym koniu, tudzież w białym ferrari. :) He he.

28 komentarzy:

  1. WOW, to istne cudo ;)
    przyjrzę się temu bliżej i może zakupie na Dzień Matki :)
    świetny post

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcia - efekt naprawdę niesamowity!
    Super recenzja...dzięki za pomysł na prezent urodzinowy dla mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym. Bardzo ciekawy produkt, choć drogi, ale efekt jest co by nie mówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cena nie jest niska, ale odpowiednia do efektów, jakie daje krem. :)

      Usuń
  4. aż wierzyć się nie chce, że aż taki efekt jest! ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jestem pod wrażeniem boski krem :) cudotwórca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w szoku widząc jakie zmiany zachodzą na twarzy Mamy podczas aplikowania kremu ;)

      Usuń
  6. Efekt wspaniały i jak najbardziej spektakularny .
    Gdzie można doszukać się ceny ?
    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, może zwalić z nóg ;)

      http://www.adoniaorganics.pl/product_info.php?products_id=3

      Usuń
    2. Noooo trochę stopuje zapędy do natychmiastowego nabycia ;)

      Usuń
  7. Chętnie bym go przetestowała na sobie, już jestem w takim wieku, że minimalnych zmarszczek chętnie bym się pozbyła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne efekty, aż trudno uwierzyć. Ale zmiany widać na zdjęciach.
    Super recenzja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też ogladałam ddtvn gdzie o nim mówiono ale jakoś nie mogłam uwierzyć a tutaj widzę czarno na białym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow z tego co opisałaś i ze zdjęć wynika, że to niesamowity produkt!
    Oj chyba zrobię prezent mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeraża mnie to... Jeśli działa, to co to musi być za ingerencja w organizm :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! Genialny kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak długo utrzymuje się efekt? :)

      Usuń
    2. Efekt utrzymuje się do czasu zmycia kremu z buzi/ demakijażu.

      Usuń
  13. o tez widziałam to w tvn i byłam bardzo ciekawa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać ogromną różnicę!:) Szkoda, że efekt nie pozostaje już na zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest to efekt na stałe, ale krem świetnie się sprawdzi przed ważnymi uroczystościami, balami itp.

      Usuń
  15. wooow! efekt spektakularny :-)

    take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity efekt, aż trudno w taki uwierzyć :) Chętnie sama bym go wypróbowała, ale cena skutecznie studzi zapał. Ja przed większymi wydatkami czy inwestycjami w kremy wolę poprosic o próbkę, żeby sprawdzić, czy na mnie zadziała tak jak powinno, nie podrażni etc. Tutaj pewnie nie ma takiej możliwości, a cena nie sklania do eksperymentów ;)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń