piątek, 21 lutego 2014

My red hair

Nie raz już podkreślałam, że ja i wszelkiej maści fryzjerzy mówimy w innych językach i nadajemy na zupełnie innych falach... :( Gdy proszę o podcięcie włosów o pół centymetra... fryzjer skraca o pięć... Gdy proszę o stonowanie koloru... wychodzę z popielatym hełmem na głowie. Ostatnio poprosiłam natomiast o cieplejszy odcień blondu i w rezultacie "rudy ze mnie rydz"... ;/
No cóż, w najśmielszych snach nie odważyłabym się świadomie na taki kolor. Pocieszające jest to, że farba bardzo szybko się wypłukuje i mam nadzieję, że w kolejnym poście będziecie mogli dostrzec ów ciepły blond na moich włosach. :)
Jestem przykładną żoną i piorę oraz prasuję garderobę mojego Męża. Przez moje ręce przewija się zatem niejednokrotnie ta oto szara bluza. Uwielbiam Go w tym ciuchu, a jeszcze bardziej polubiłam w nim siebie. :) He he. 
Nie myślcie sobie jednak, że zdecydowałam się założyć do niej czerwone spodnie, aby podkreślić nowy kolor włosów. :) Co to, to nie. :) Po prostu fajnie ożywiają cały zestaw.
Czy Wam też się zdaża zawędzić coć z szafy Lubego?  ;)
płaszcz TUTAJ
bluza H&M dział męski (własność mojego Męża)
spodnie Second Hand
szalik Second Hand
buty Labotti
bransoletka By Dziubeka

56 komentarzy:

  1. Ten kolor bardzo Ci pasuje, podkresla kolor oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kilka osób także zwróciło mi uwagę, że nowy kolor sprawia, że jestem bardziej "wyraźna".

      Usuń
    2. ładnie wygladasz:)eksperymenty sa fajne a do blondu zawsze mozesz wrocic:)

      Usuń
    3. Dokładnie, wyglądasz w nim świetnie

      Usuń
  2. Gdzie ta nasza blondyna :O
    ale ładnie Ci w tym kolorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe będzie come back blondu na 100%, bo w nim się jednak najlepiej czułam, aczkolwiek z rudym już się oswoiłam. :)

      Usuń
  3. Super zestaw,zainspirowałaś mnie:)
    muszę tylko kupić jakąś bluzę bo nie posiadam ani jednej w swojej garderobie :)

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz, super płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja Ci powiem, że wyglądasz fantastycznie :D i chcący czy nie fryzjer odwalił dobrą robote :D
    A bluza męska to chyba najlepsza rzecz jaka istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...obok meskiej koszuli! ;) hehe

      Usuń
    2. Ooo tak, koszule też są świetne, ale jednak bluza na pierwszym miejscu :)

      Usuń
  6. znowu masz cudne buty! takie same mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty super! kaloszki w sam raz na wiosnę :) I niedrogie!

      http://www.labotti.pl/product-pol-91-KROTKIE-KALOSZE-MELISKI-Z-KOKARDKA.html

      Usuń
  7. A mnie się ten odcień włosów podoba, ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, a kolorem się nie martw bo bardzo ładnie w nim wyglądasz, fajnie ociepla twoją twarz :)

    Ps. zapraszam do mnie na małe co nieco o cieniach KOBO

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie!
    Kolor włosów idealnie do Ciebie pasuje a cała stylizacja jest cudowna!
    Perfekcyjna w każdym calu ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, śmiem twierdzić, że wyglądasz właśnie fantastycznie!:D jesteś blada, masz niebieskie oczy, usta ładnie podkreślone wiec i kolor włosów jest świetnie dopasowany mimo że sytuacja jest co najmniej niefortunna:D
    ja osobiście nie chodzę w ogóle do fryzjerów bo się ich boję, krzywda się dzieje z włosami jak do fryzjera chodzę:P
    cudownie wygllądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. buty sa cudowne :) świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mam takie doświadczenia z fryzjerami o czy pisałam na moim blogu :) ... i bardzo lubię podbierać coś mężowi - ostatnio kurtkę :)

    zapraszam do mnie :)
    http://lamodalena.blogspot.com/2014/02/kontrasty.html

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie ta kompie widac cieply blond i dlatego ja nie chodze do fryzjerow :)

    fajnie wygladasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie w rudościach dużo lepiej..ale ja jak widać fanka rudego jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  15. po twoich przejściach, zaczynam doceniam moją fryzjerkę hihi
    ładnemu we wszystkim ładnie ;))
    pozdrawiam:)

    http://findreasontosmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do fryzjerów to są oni moja udręką, nigdy jeszcze nie wyszłam zadowolona :) Często podwędzam spodnie Michała i noszę je jako boyfriend !

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie Ci w tych włosach! a bluza fantastyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm.. dziwne bo ja tu rudości na włosach nie widzę ;p
    Bardziej taki miodowy ten blond, ale bardzo ładny i dobrze Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój kolorek włosów ;)

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  20. New red her is great. Naprawdę - wyglądasz świetnie.
    Pozdrawiam, Aśka z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Super cool pics!
    Very nice outfit
    <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/million-miles.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor nie jest taki zły. Pasuje do Ciebie. Choć trafić na dobrego fryzjera to sztuka. Ja po wielu wpadkach jakiś czas temu znalazłam mały zakład, gdzie pracują tylko 2 panie, ale są świetne i chodzę już tylko do nich.

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG!!!Dokładnie wiem co czujesz ,niestety po ostatniej wizycie u fryzjera mam żółte włosy i jestem mega wku....PRZEPRASZAM a miało być tak jak wcześniej mhy!!!
    Ale muszę Ci powiedzieć ,że Twoje włosy bardzo mi się podobają i pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli obie doświadczyłyśmy na swojej skórze, a raczej głowie;), fryzjerskich eksperymentów. :)

      Usuń
  24. Ja z fryzjerem to jestem na bakier, idę jak muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kolor włosów jest cudowny! <3 Ja nie byłam u fryzjera od... łoo, aż ciężko sobie przypomnieć. Nie mam zaufania ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny jest ten kolor. Fajna odmiana. Na wiosne zawsze warto porobic zmiany!:)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi się podobasz w tych włosach <3 cudownie! Wow

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny zestaw i pięknie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor jest świetny. Pięknie w nim wyglądasz! A bluza? Od razu rzuciła mi się w oczy. Gdyby mój taką miał, chętnie bym zakosiła! :) Z jednym T-shirtem w sumie tak zrobiłam. Ale nie jest tak fajny jak WASZA bluza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. idealne połączenie na co dzień! świetne buty i płaszczyk

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialnie wyglądasz kochana! Świetny set!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna bluza:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Z ciekawosci pytam, jak zrobilas te biale ikonki u gory po prawej stronie swojego bloga? z linkiem do swoich portali m.in Facebook / Instagram / google + czy twitter ? Bardzo bym chciala uzyskac cos podobnego u siebie, poniewaz ja natomiast mam ikonki ze zdjec z linkiem, i nie bardzo mi sie to podoba :(

    Jak znajdziesz czas odp u mnie pod ktorys z postow :) Byla bym bardzo wdzieczna!
    Buziaki :*

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny rudzielec wyszedł z Ciebie kochana, do twarzy Ci w tym kolorku :) spontany zawsze wychodzą najlepiej :) A płaszczyk i kaloszki masz szałowe :) Czekamy na kolejną wiosenną sesyjkę :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu wyglądasz rewelacyjnie i żaden "rudy rydz" tego nie zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam to samo z fryzjerami, dlatego unikam jak ognia... Mam rude kudły, więc nie mogę zrobić nic innego, jak pochwalić, że i tak Ci w takim kolorze do twarzy :P
    A bluza jest świetna i też bym ją podwędziła lubemu :P Swojemu często coś kradnę :)

    OdpowiedzUsuń