niedziela, 9 marca 2014

Dzień Kobiet z blogerkami

Dzień Kobiet spędziłam niezwykle przyjemnie. Część dnia minęła mi na plotkach i ploteczkach na spotkaniu z warszawskimi blogerkami. Organizatorem drugiej połowy dnia był natomiast mój Mąż. :)
Na początek przedstawiam Wam kilka fotek zrobionych przez Olę podczas wspomnianego spotkania.
sweter KLIK
spódnica KLIK
t-shirt Pepco
torba Troll
buty Allegro
bransoletki i naszyjnik By Dziubeka

Podczas spotkania przegadałyśmy dobrych parę godzin i skosztowałyśmy pyszności serwowanych przez restaurację "Akademia".
(fotka grupowa od Fever for fashion)

Kilka firm postanowiło umilić nam ten dzień za sprawą podarunków.
Soraya obdarowała nas zestawem kosmetyków:
Firma Pat&Rub także zrobiła nam kosmetyczną niespodziankę:
Od wczoraj rozpoczęłam testowanie odżywki do rzęs firmy Bodetko Lash:
Dzień Kobiet osłodziła nam natomiast manufaktura słodyczy Cukier Lukier:

Ten szczególny dzień umiliły nam także firmy:
BiogardenManufaktura KosmetycznaDax cosmetixA Costume Jewelry Shop,


24 komentarze:

  1. Świetny outfit, bardzo do Ciebie pasuje :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa!swietnie wygladalas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie miałam pojęcia o tym spotkaniu. Chętnie bym Was wszystkie poznała :) Okulary pasują Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie zmieniałam na nowy model. :D

      Usuń
  4. super taka inicjatywa w dzien kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Very elegant!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki ten sweter jest śliczny! Pięknie wygladasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz Kochana i kilka znajomych twarzy -świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty najlepsze <3

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakim modelem aparatu robisz zdjecia? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te robiłam ja, czyli Nikon D5000 + 50mm f/1.4 :)

      Usuń
  11. Jakiee ładne zdjęcia heheheh :D

    OdpowiedzUsuń
  12. na spotkaniu nie byłam i strasznie żałuję czytając Wasze relacje... mam nadzieję, że mój powrót do blogowania będzie też powrotem na eventy :)

    stylizacja świetna, jak zawsze! z klasą i ze smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super spotkanie i świetne prezenty az zazdroszczę! ja wlasnie kupiłam ten nowy żel do higieny intymnej firmy Soraya i jestem njim po prostu zachwycona. jest naparawde idealny dla aktywnych kobiet. zel super oczyszcza, nie podrażnia a nawet łagodzi podrażnienia, otarcia. Zel ma ładny zapach, fajna konsystencje i wygodne opakowanie z pompka -naprawdę wart zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już o Waszym spotkaniu na kilku blogach, mega przyjemna i stylowa restauracja, aż chciałoby się tam zamieszkać :) hehe Mam nadzieję, że gdy będę miała okazję być w Wawie wybiorę się tam, choćby na ten przepysznie wyglądający serniczek z kwiatkiem :) hehe mniami.... a Ty wyglądasz zjawiskowo! :) Piękna dziewczyna z Ciebie :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak czytam o tych spotkaniach blogerek to sama kiedyś bym chciała wziąć w takim udział :)) Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń