sobota, 1 marca 2014

I'm so happy!

Hej Moi Kochani!
Dziś jest tak uroczy dzień, że praktycznie cały można spędzić na dworze! Trudno uwierzyć, że mogłaby jeszcze wrócić do nas zima.
Ja ciągle korzystam z urlopu. Mam za sobą kilka dni spędzonych w polskich górach, a teraz odpoczywam u Rodziny w Małopolsce. Na dziś w planach mamy jeszcze wycieczkę rowerową i ognisko! :D
Ze względu na tak aktywnie spedzany urlop w walizce mam praktycznie same wygodne rzeczy, takie jak chociażby: legginsy w kratę, klasyczny sweter, kurtkę-narzutkę i trampki.
Mam nadzieję, że i Wam weekend upływa tak przyjemnie! :*

P.S. Korzystając z okazji zapraszam Was na konkurs na moim Fanpage TUTAJ.

spodnie TUTAJ
kurtka TUTAJ
sweter SecondHand
buty Atmosphere
naszyjnik TopShop
bransoletki By Dziubeka NewInspiration
okulary Reserved

33 komentarze:

  1. świetne Zdjęcia, życzę Ci udanej reszty urlopu. Wycieczka rowerowa, ognisko...super dzień Cie czeka. Zestaw bardzo fajny i idealny na takie dni. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Kurtka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz masz piękne spodnie. Kochany pies! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu rzuciły mi się w oczy! :) I są bardzo wygodne!

      Usuń
  4. Spodnie bardzo mi się spodobały, cały outfit tworzy idealną całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie i buty :)))
    miłego odpoczynku :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robi się cieplej i od razu nabieramy wigoru:)
    Wróciłam właśnie ze spaceru.
    Spodnie i kurteczka bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę urlopu! wyglądasz jak zwykle cudownie Aniu♥

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna stylizacja !
    spodnie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie, a sweter jeszcze piękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierowszym miejscu u mnie jest płaszczyk ! Ma rewelacfyjny krój jestem zachycina Twoim pupilem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam tę kurtkę/ płaszczyk! Można ją zarzucić na siebie wychodząc czy to do kina, na zakupy czy na spacer. :) Mega wygodna :)

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz, spodnie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, luźny i równocześnie elegancki strój!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look :) podoba mi sie :) no i śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, bardzo ładne dodatki:) świetne zdjęcia i piękny piesek:d

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz! :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia i fajny piesio ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodnie/legginsy są cudowne! Piękna krata i idealnie leżą ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny zestaw :) I kolorek wlosow tez super :) Do twarzy ci w nim :) Teraz z pieskiem tworzycie idealna pare :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To wspaniale, ze odpoczywasz i delektujesz sie wolnymi chwilami. Wygladasz na zrelaksowana, pieknie i naturalnie. Nawet w trampkach pokazujesz klase i styl, wedlug mnie to cechy wrodzone:)
    A piesio przeslodki:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz cudnego Przyjaciela!!!
    No i Ty wyglądasz ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne legginsy i cudowny przyjaciel:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny luzny outfit i piesio slodki !

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz, cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń