piątek, 21 marca 2014

Mint coat

Ciaooo Moi Drodzy!
"W marcu jak w garncu", a kwiecień będzie nie lepszy, bo "poprzeplata, trochę zimy,  trochę lata". Hehe Z radością witam wszystkie słoneczne dni. Wyciagam z szafy pastelowe ubrania wierząc, że w ten sposób zaczaruję rzeczywistość i pogodne dni zagoszczą na dłużej.

Dziś mietowy zestaw wzbogacony o białe elementy. Na płaszcz over size w tym kolorze polowałam już od dawna i udało mi sie wreszcie go zdobyć (Choies). Miałam, co prawda, nadzieję, że będzie wpadał w błekit, a nie zieleń, ale i tak się polubiliśmy. :D 

Sobie i Wam życzę udanego weekendu! :*

płaszcz Choies
spodnie Tally Weijl
koszula Reserved
torebka Second Hand
trampki Atmosphere
pierścionek Choies
kolczyki i bransoletki By Dziubeka
okulary Mango

39 komentarzy:

  1. Pięknie,bardzo mi się podoba :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowy plaszczyk, wygladasz przeslicznie! :)
    xoxo
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. u śliczny ten płaszczyk ja bym chciała taki chabrowy!:) a podobny tylko biały upolowałam w sh

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten płaszczyk ;) świetnie dobrałaś dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz jest śliczny, z resztą cały zestaw również :)
    Ostatnio pokochałam miętowy, u mnie za chwile post z miętową ramoneską :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja uwielbiam kolor miętowy <3 świetnie sprawdza się zwłaszcza na wiosnę i w lecie. :)

      Usuń
  7. no Kochana zajebisty zestaw :)))

    ukradlabym Ci wszystko ;))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna mięta, piękny płaszczyk i piękna Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wyglądasz! moje miętowe spodnie czekają jeszcze w szafie.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie, zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw! Dużo mięty, a jednak wygląda dobrze c;
    ✰ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zaczynam lubic miete…;) Plaszczyk jest swietny!!! Biel tu bardzo dobrze zrobila:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam miętę na wiosnę ;)
    W tym sezonie nadal będzie modna, chociaż pewnie błękit będzie z nią rywalizował :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale masz śliczny ten płaszczyk! Zazdro :P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dość, że piękna to jeszcze fajnie ubrana :) lubię mięte :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie w takim zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  17. całość idealna! Boska kolorystyka, połączenie płaszcza z trampkami, boska koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! ;) Piękna wiosenna stylizacja;))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny płaszcz super wyglada w polaczeniu z trampkami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. IDEALNY PŁASZCZ NA WIOSNĘ!
    pozdrawiam serdecznie:*:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspirujące :)

    zapraszam na otwarcie sklepu intrnetowego i bloga marki SHOCK share&block
    http://shockshareandblock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. miętowe szaleństwo!! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam miętowy kolor! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń