czwartek, 6 marca 2014

One look

Powietrze pachnie już wiosną. Jest rześkie, czyste i czuć w nim, że zbliża się "nowe". Zapach ziemi miesza się z wonią suchej trawy. Uwielbiam czyste powietrze przedwiośnia i oczekiwanie na to, aż wokół eksplodują pokłady zieleni! 
Nie poddaję się modzie na tworzenie noworocznych postanowień, natomiast przed nadejściem wiosny pojawiają się w moim umyśle tysiące planów i marzeń. Rodzi się we mnie potrzeba czegoś nowego, jakichś zmian, jakichś innych kroków i rozwiązań. Dzień staje się dłuższy i zaczyna mi się wydawać, że mogę zrobić więcej, że muszę go jakoś wypełnić i wykorzystać. Chłonę pojawiające się coraz częściej promienie słoneczne i zaczynam nabierać mocy i przekonania, że mogę więcej. 
Marzenia i plany zaczynają rodzić się w mojej głowie. Mam nadzieję, że nie skończy się na ich snuciu, ale że zaczną nabierać realnych kształtów i staną się rzeczywistością. Tego sobie życzę! Trzymajcie kciuki, żeby mój zapał nie okazał się słomiany i żeby udało mi się wcielić w życie choć połowę moich pomysłów i planów.  :D 
 Mój dzisiejszy zestaw jest wiosenną propozycją. Sprawdźcie koniecznie co na nowy sezon przygotował sklep internetowy C&A. tutaj

żakiet TUTAJ
spódnica TUTAJ
koszula Reserved
torebka Second Hand
bransoletki no name

31 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:) cudny żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jak zwykle udana.. i włosy znów jakieś inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio też jestem jakoś bardziej naładowana przekonaniem, że mogę więcej i nawet widzę po ostatnich kilku dniach, że mam mega pozytywną energię i częściej wychodzę z domu. Kocham dłuższe dni i wyczekuję ciepłej wiosny ;)

    Jak zawsze świetnie wyglądasz ♥
    Super jest ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka, pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne świetne zestawienie z tą spódniczką! Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny zestaw :) Podoba mi się spódniczka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żakiecik bardzo fajny:)
    Mam podobny za duży na sprzedaż i poluję właśnie na swój rozmiar:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w kucyku! I znowu te piekne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw, bardzo, BARDZO w moim guście :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ładna spódnica :)i ten żakiecik zawsze tak ładnie dobierasz te ubrania :) lubie tu zaglądać! Życzę Ci spełniania tych marzeń które snujesz w głowie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyglądasz :) ekstra stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica wygląda świetnie na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz!
    Ja też już nie mogę się doczekać tego wybuchu zieleni :)
    I oczywiście trzymam kciuki ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne połączenie koszuli i spódniczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo jak ślicznie tak dziewczęco :)
    Pięknie Ci w tak upiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie piękne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka cudowna,całość ciekawie zestawione:)

    OdpowiedzUsuń
  18. You're very great :)
    Super awesome work
    Love it so much!!!
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/sk8r.html

    OdpowiedzUsuń