środa, 26 marca 2014

Rurki marmurki

Hej!
Dziś wrzucam zdjęcia weekendowego outfitu. Ze względu na to, że było bardzo ciepło miałam na sobie delikatną bluzkę z Modo (klik) i kobaltowy żakiet. Wybrałam także spodnie z wąską nogawką w mojej ulubionej dlugości- kończącą się nad kostką. Rurki marmurki wróciły do moich łask i z pewnością będą podstawą wiosennych stylizacji. Te, które mam na sobie (klik) są mega wygodne, gdyż w składzie posiadają dodatek elastanu i poliestru, dzięki czemu nie są sztywne i świetnie dopasowują się do sylwetki.
Prezentowany przeze mnie outfit sprawdza się także w wersji bardziej sportowej, bo z trampkami. A Wam, która opcja bardziej się podoba?


bluzka Moodo
spodnie Moodo
marynarka Tutaj
buty Allegro
trampki Atmosphere
naszyjnik H&M
bransoletki By Dziubeka

28 komentarzy:

  1. Super,od jakiegoś czasu mam ochotę na marmurki,może jakieś kupię :)
    pięknie CI w kobaltowym :)

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję! :*
      Ja posiadam dwie pary marmurek i je uwielbiam. :)

      Usuń
  2. Great outfit dear!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie tych spodni;/ ale na Tobie wyglądają super!:)
    i wersja trampki jak dla mnie lepsza!:)
    i naszyjnik bardzo mi się podoba!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Usiłuję się przekonać do takich spodnie :)

    www.madameblossom.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :) spodnie mi się bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look ;) do twarzy Ci w tej marynarce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny żakiecik <3 pięknie wyglądasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja własnie takich szukam tylko zeby byly z wysokim stanem !<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Moodo, które mam na sobie mają właśnie wyższy stan. Podejrzyj na stronie Moodo. ;)

      Usuń
  10. Jak dla mnie z conversami najlepiej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny żakiet, urocze bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam połączenia marynarek i bluzek z nadrukami! Wersja z trampkami mi się bardziej podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie bardzo podoba się w trampkach..:) takie platformy zdecydowanie nie są w moim stylu :) ale look cały jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda w dwóch zestawieniach :) Nie wiem,w którym ładniej, chyba w obu jest Ci jednakowo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obie wersje do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam takie same marmurki :)
    i dla mnie w 100 % wersja z trampkami :))

    OdpowiedzUsuń
  17. masz fantastyczną figure i pięknie jeansy an Tobie leżą:) muszę pomyślec o podobnych marmurkach<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bardzo ładnie. Co ja bym dała za takie nogi!
    Pozdrawiam, Asia.

    OdpowiedzUsuń
  19. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń