poniedziałek, 17 marca 2014

Sheinside dress

To była bardzo wyczekiwana przeze mnie przesyłka! W tej sukience zakochałam się bowiem od pierwszego wejrzenia. Urzekł mnie zarówno print wieńczący jej dolną część, jak i piękne zdobienia przy dekoldzie. Jedyne, co mnie rozczarowało, to jej długość. Ewidentnie jest szyta na niższe osoby. Będę musiała z nią pokombinować. Może zrobię z niej bluzkę i spódnicę? ;) Zobaczymy...:)

P.S. Korzystając z okazji zapraszam Was na konkurs na moim fanpage (KLIK). Do wygrania piękna biżuteria.



sukienka TUTAJ
torebka Second Hand
buty No name
pierścionek acostumejewelryshop.com
kolczyki i bransoletki By Dziubeka

41 komentarzy:

  1. Kochana cudna ta sukienka!:)
    czy wypożyczysz mi ją kiedys?;p

    pieknie wyglądasz i nogiii! ach pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej, jakie Ty masz piękne nogi! mega zazdroszczę ! szkoda, że mi się już nie wydłużą :P wyglądasz bosko i pięknie Ci w tym kolorze włosów :)


    pozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. This dress is amazing! You look so nice on it <3
    I just found your blog in lookbook and I love your style and looks!
    Your new follower :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad kupnem tej sukienki ale widzę, że nie wyglądałabym w niej zbyt korzystnie, Tobie pasuje bardzo :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka !!!! cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała sukienka plus biała torebka - hit!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! kolor, materiał, krój sukienki = BOMBA! a do tego jeszcze mega idealna figura i całość prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest boska ♥ Ty w niej także :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz ślicznie, tak kwitnąco! Takie stylizacje pasują do Ciebie w 100%!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest!!!!
    I nic z nią nie rób, ta długość pięknie uwydatnia Twoje długie i zgrabne nogi!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie masz piękne nogi <3 a sukienka boska !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka!
    W tamtym tygodniu też ją zamówiłam, czekam na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba Ci się! Na żywo wygląda cudnie :)

      Usuń
  13. Z takimi nogami możesz sobie nosić tą sukienkę przez cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam sukienkę! Jest rewelacyjna!! Szkoda tylko, że numeracja tak okrutnie zaniżona :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! Nic dziwnego, ja też bym czekała z niecierpliwością na taką przesyłkę :) Wyglądasz cudnie, taka sukienka tworzy cały total look, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest fantastyczna, TY wyglądasz jak aniołek :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka, a Ty się w niej prezentujesz świetnie!
    Pozdrawiam, Joanna Julia (dzisiaj z btth.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo Chinki są niskie ;)
    Do mnie właśnie przyszła sukienka, ale z Choise, i robię z niej kieckę, taka krótka jest ;))
    Twoje rzeczywiście jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HeHe świetny pomysł ;) I ja chyba przerobię na spódnicę...

      Usuń
  19. Cudnie wyglądasz w tej sukience
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękną masz tą kieckę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna sukienka , slicznie w niej wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna sukienka :) nogi do nieba :) slicznie wygladasz!
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  23. ahh cudowna sukienka! wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za miłe słowa- zapraszam częściej więc : )
    stylizacja ładna, nogi do nieba !

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest prześliczna, bardzo oryginalna i nietuzinkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka przeczywiście przepiękna !

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę pięknych nóg! Sukienka również śliczna :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka <3 nogi <3 biżu <3 szpile <3 aaaaaach, ach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  30. nie chcesz jej sprzedać?:)

    OdpowiedzUsuń