wtorek, 22 kwietnia 2014

And it was all yellow...

Dziś na moim blogu bardzo żywo, soczyście i wyraziście za sprawą piankowej sukienki. Może uda Wam się dostrzec na zdjęciach, że posiada ona szwy na wierzchniej stronie i może wygladać na niewykończoną, ale to właśnie mi się w niej podoba najbardziej. Równie bardzo cieszy mnie fakt, że posiada kieszonki. :D Obie cechy tej kiecki sprawiają, że będzie ona wyglądać równie dobrze ze szpilkami, jak i trampkami. Ja postawiłam na poczatek na klasykę. Idealne okazały się zatem neutralne dodatki, takie jak beżowy płaszcz, jasna kopertówka i cieliste buty. 

P.S. Nie mogę się doczekać kiedy moja skóra nabierze opalenizny, bo w moim przekonaniu sukienka lepiej prezentuje się na opalonym ciele. :)


sukienka FrontRowShop
płaszcz SheInside
buty CCC
okulary Solano
torebka Susette


39 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia,sukienka i Ty :)
    pasuje Ci czerwony
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz , wszystkie kolory są takie wiosenne takie wyrazne :) poklikasz u mnie w linki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wyglądasz cudnie! I jaka piękna wiosna tam u Ciebie zawitała :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale pięknie wyglądasz !!!! śliczna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o Ty oddawaj tę kiece!:) świetnie wyglądasz i super zdjęcia!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda ta sukienka :) mam pytanie bardzo jest rozkloszowana - pytam pod kątem wesela? :D
    a zdjęcie w okolicach Zameczku? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, sukienka moim zdaniem nie jest mocno rozkloszowana. Występuje w tym kolorze, który ja mam i w granacie. Wiecej zdjęć znajdziesz na stronie firmy:

      http://www.frontrowshop.com/product/sleeveless-skater-dress
      http://www.frontrowshop.com/product/sleeveless-skater-dress

      Zdjęcia byly robione przy okazji odwiedzin u rodziny k. Krakowa.
      Pozdrawiam i życzę udanej zabawy. :)

      Usuń
  7. piękne zdjęcia;) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna sukienka a na takie rzepakowe pole tez poluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je zobaczyłam wiedziała, że muszę tu kilka fot pstryknąć. :)

      Usuń
  9. Gorgeous colour and I love the setting with the yellow in the background, Beautiful :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądasz w tej sukience, jest świetna i idealnie pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest boska :) fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka obłędna :) i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie beżu z soczystą czerwienią. Świetna sukienka! / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie <3

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest absolutnie genialna! Idealna dla Twojej perfekcyjnej figury kochana! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne! Jak przewijałam post to z każdym zdjęciem zachwycałam się czymś innym. Świetna sukienka, kopertówka i narzutka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne połączenie, jest stylowo. Ciekawa jestem jak prezentowałaby się w bardziej sportowej wersji - np. z trampkami i dużą torbą czy kurtką dżinsową.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygląda z trampkami- już testowałam ;) może wrzucę kilka fotek. ;)

      Usuń
  18. Świoetnie jak zawsze ;))

    www.madeleine-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świoetnie jak zawsze ;))

    www.madeleine-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, wspaniale wyglądasz w tej czerwonej sukience!!!!!

    Mi również było bardzo miło Cię poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka, jej kolor jest cudownie soczysty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza sukienka :) kolor piękny pasuje do Ciebie

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Choruję na ten kolor w tym sezonie *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna sukienka ;) Uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dopiero trafiłam na Twój blog, ale już uważam, że jest jednym z lepszych :)
    masz rewelacyjne stylizacje, obserwuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz. ;) Sukienka jest prześliczna, sama bym taką chciała!

    OdpowiedzUsuń