sobota, 19 kwietnia 2014

Fashion brunch z marką Solano

Pilotki "lustrzanki" chodziły za mną od ubiegłego lata. Udało mi się je wreszcie wypatrzeć w kolekcji marki Solano. Słońce coraz częściej wygląda zza chmur, więc na pewno się przydadzą. :)
Na zdjęciach widzicie wygodny zestaw, jaki miałam na sobie podczas sobotniego fashion brunch z marką Solano właśnie. Spotkanie odbyło się w bardzo uroczym miejscu- restauracji Flaming & co. Jak zawsze spotkałam wiele znajomych uśmiechniętych twarzy, a organizatorzy przygotowali dla nas wiele atrakcji, takich jak chociażby: wykład na temat historii marki oraz jej produktów, konkursy, upominki.
Poniżej wrzucam kilka zdjęć mojego stroju oraz kilka fotek ze spotkania. 

Korzystając z okazji życzę Wam ciepłych i radosnych Świąt Wielkanocnych! :*


marynarka Sheinside
koszulka SH
spodnie Cubus
buty H&M
kopertówka River Island SH
okulary Solano
naszyknik i bransoletka By Dziubeka
I jeszcze kilka zdjęć od Solano:

16 komentarzy:

  1. Fantastycznie :)
    Rowniez mialam okazje uczestniczyc na imprezie Solano.
    Pozdrawiam i Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja !!! ślicznie wyglądasz <3 Wesołego Alleluja !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super styl ]

    wesołych świąt :**

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Aniu:) biała marynarka wygrywa!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) spodnie są świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham te spodnie <3

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczki! <3
    Świetny, niezobowiązujący strój - idealny do okazji. Kochana, z postu, na post Twój styl - który mega ewaluuje - coraz bardziej mnie zachwyca!

    A ja ponownie zapraszam do Tokio - tym razem na Tsukiji :)

    OdpowiedzUsuń