środa, 30 kwietnia 2014

26 komentarzy:

  1. oj jaka piękna stylizacja ! :)
    wiosenna :)

    nowy wpis u mnie http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest genialna - wyglądasz tak ślicznie ,że nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza robi wrażenie, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka. Uwielbiam motyw kwiatowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie!! piękna spódniczka! :)) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) sama ostatnio oszalałam na punkcie kwiatów
    i troszkę takich wzorów zakupiłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka cudowna jest ta spódniczka ! :))
    kiedyś uszyłam podobną <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest obłędna! A jej połączenie ze spódnicą genialne! Wypocznij ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie fenomenalna spódniczka. :) Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosennie, lekko - bluza super:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowa spódnica ładna, ale mnie zauroczył ten śliczny żakiet.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam bardzo podobną spódniczkę;) pieknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw jest po prostu śliczny a szczególnie spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka robi wrażenie! <3
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super spódniczkA : ) wygladasz super; ) pozdrawiamy i zapraszamy do nas, konkurs :)

    OdpowiedzUsuń