poniedziałek, 14 kwietnia 2014

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam czerń połączoną z czerwienią i luźne stylizacje;) Bardzo fajnie;)

      Usuń
  2. Super :)
    Pasuje Ci czerwony kolor,a futrzaka uwielbiam (już Ci to chyba pisałam :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w czerwonym :) Świetna stylizacja :*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny sweterek :)
    bardzo ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz!!!! cudna kamizelka!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek ma cudny kolor;) nie wspomne już o butach, które za każdym razem po Twoim poście, snią mi się po nocach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. You look so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, wszystko idealnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny futrzak . Świetnie ci w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) ekstra połączenie swetra i kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W zasadzie podoba mi się prawie wszystko- super sweter- jego kolor jest obłędny, świetne spodnie i łańcuch :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) kolor swetra mega ! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Anno TY wiesz, że w czerwieni tak Ci pięknie!:

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna kamizelka! Podoba mi się jej połączenie ze sweterkiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne futerko! Lubię zestawienie futra i swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie futrzaki i połączenie czerni i czerwieni. Całość prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz fantastycznie w tym kolorze!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja ! Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie połączenie kolorystyczne gości na moim blogu bardzo często! :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń