sobota, 26 kwietnia 2014

Red pants

Gdy byłam mała mama kupiła mi czerwone spodnie. Nie znosiłam ich. Uraz pozostał na długo :) i dotąd w mojej szafie kolor czerwony praktycznie nie gościł. Gust i preferencje ponoć zmieniają się co kilka/kilkanaście lat i ostatnio coś mnie tchnęło na czerwone spodnie właśnie. I nie są one malinowe, karminowe czy rubionowe, ale prawdziwie czerwone. Lubię nosić je z białą koszulką i trampkami czy z szarą dresową bluzą.
Spodobały mi się także w nieco bardziej eleganckiej wersji z białą marynarką i mokasynami w panterkę. A Wam jak się podoba dzisiejszy zestaw?

Jak widzicie zdjęcia były robione, gdy pogoda jeszcze nas rozpieszczała. Od dziś pada i jest paskudnie. :( Zanosi się na weekend w domu i filmowy maraton na kanapie. :) Jeśli tak jak ja siedzicie w domu i macie ochotę zjeść coś dobrego mogę Wam gorąco i szczerze polecić portal PizzaPortal.pl. Jest to serwis internetowy, na którym możecie zamowić jedzenie z różnych restauracji. To Wy wybieracie na jaką kuchnię macie ochotę: azjatycką, włoską, grecką, tajską, polską i tym podobne. Zajrzyjcie koniecznie. :) I smacznego. <3

spodnie Moodo
marynarka Sheinside
bluzka H&M
mokasyny Miso
torebka SH
okulary Solano
zegarek Allegro
bransoletki By Dziubeka
wisior Romwe

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam taki sam czarny i służy mi ponad rok, więc postanowiłam sprawić sobie biały na lato. :)

      Usuń
  2. fajny look : ] super marynarka ]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.live-style20

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że pozbyłaś się urazu bo wyglądasz w tych czerwonych spodniach pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyglądasz,zdjęcia też super:)
    czerwone spodnie super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana świetnie:)
    uwielbiam czerwień:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwone rurki zajmują ważne miejsce w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cool oufit
    very nice pics
    Great Blog and work
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/04/brasilia-diary.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie zdecydowanie kradną całą stylizację, ale bluzeczka muszę przyznać również bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo ładnie Ci w bieli i czerwieni ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel i czerwień ślicznie :) zadbałaś o każdy szczegół, mokasyny zegarek genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marynarka i okulary cudo :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli Ci się spodoba to możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie dopasowana stylizacja;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. moja droga ślicznie Ci w bieli i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw, ja też dopiero od niedawna przekonałam się do czerwonych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ta marynarka pięknie leży, świetna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie - rewelacja, ogólnie cały zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana! To wspaniałe połączenie!! super w czerwieni

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń