niedziela, 6 kwietnia 2014

Sea of roses

Gdybyście poprosili mojego Męża, aby użył jednego słowa opisującego zakupy ze mną, byłoby to z pewnością słowo "maraton". Dla niego ogromną bolączką jest stanie w kolejce do przymierzalni, tudzież do kasy, ogladanie, przekładanie wieszaków. Biję się w piersi i przyznaję, że shopping w moim wykonaniu to prawdziwa udręka dla mojego towarzysza. Jestem osobą bardzo niezdecydowaną, a jednocześnie bardzo zaciętą w tym, co robię, więc zanim kupię białą koszulę w sklepie X, muszę obejrzeć wszystkie inne w pozostałych sklepach. ;)) 
Czasem jednak zdarzy się (ku uciesze mojego G.), że coś po prostu wpadnie mi w oko i po pięciu minutach oboje szczęśliwi ( z zupełnie innych powodów, ja- bo nabyłam cudną zdobycz, Mąż- bo maraton niespodziewanie skończył się po pierwszym metrze) możemy wrócić do domu.
Kwieciste trampki to był "szybki strzał". Mam nadzieję, że posłużą mi całą wiosnę i lato. Wybór bluzy był także błyskawiczny. :)

Życzę Wam tylko i wyłącznie udanych i szybkich zakupów. ;)) Hihi

bluza Sheinside
spodnie Second Hand
trampki House
torba Topshop
bransoletki By Dziubeka


39 komentarzy:

  1. świetny zestaw ! :)
    pięknie

    nowy wpis. http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasują Ci pastelowe kolory złamane szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i wygodnie :-) bardzo podbają mi się butki i takie kolory idealnie pasuje do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski zestaw:) tylko czemu bluza z sheinside :( nie umiem tam kupowac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie takie trudne te zakupy w Sheinside.
      Ja korzystałam kiedyś z tej instrukcji:

      http://www.plaamkaa.pl/2013/03/jak-kupowac-na-sheinsidecom-instrukcja.html
      ;)

      Usuń
  5. bluza spox ale trampki jeszcze lepsze!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kobieco. Uwielbiam kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. I bluza i trampki fantastyczne! Rewelacja ;) bardzo dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jestem zachwycona tą stylizacją, wyglądasz cudownie!
    Powiem Ci, że mój mąż też nie przepada za wspólnymi zakupami bo zaraz się nudzi ;) A ja też jestem strasznie niezdecydowana! Stoję i myślę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięęękne kolory, bardzo Ci w nich do twarzy ! :) i jesteś tak cudnie szczupła.. :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. Ciekawe posty.

    Zapraszam do nas to nasze początki ale mamy nadzieje że pomożecie nam aktywnie prowadzić tego bloga:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Obserwujemy? :) Zapraszam :)

    Dodam, że sprzedajemy zegarki i biżuterię.
    Znajdziesz nas na:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz :) Piękna bluza i butki. Jakiego różu używasz kochana?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie :)
    ta bluza chodzi za mną,bardzo mi się podoba
    a trampki no cóż zakochałam się :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo wyglądasz. :)) Trampki i bluzę chętnie bym Ci podkradła. :P ŚWIETNE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Widziałam też ja u Ciebie! :)* Świetnie połaczyłaś z jasną spódnicą!

      Usuń
  15. Świetne butki i bardzo ładny nadruk na bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze zakochalam sie w Twoim looku :)
    jestem tu pierwszy raz, ale z pewnoscia nie ostatni! wygladasz kwitnaco! wiosenny, przyjemny zestaw!
    oszalalam na punkcie butow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluza i trampki są śliczne:)
    SUPER wiosenny look<3

    OdpowiedzUsuń
  18. ot bluzka dla mnie jakas taka zwyczajna:P ale za to Twoje buty zmiażdżyły system, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba bluza ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Możesz mi powiedzieć jaki masz rozmiar tej bluzy, bo chyba nosimy podobne i nie wiem jaki zamówić :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń