środa, 9 kwietnia 2014

Warsaw Fashion Weekend

Uważam, że ta sukienka ma coś w sobie. Wiem też, że ma ją już w swojej szafie wiele osób, ale chodziła za mną tak długo, że musialam ją zamówić... I przyznam szczerze, że to była doskonała decyzja! Sukienka nie dość, że bardzo podoba mi się wizualnie, to jeszcze jest bardzo wygodna. 

Korzystając z okazji zapraszam Was na mój fanpage, na którym czeka na Was konkurs oraz wyprzedaż szafy. Zapraszam <3

sukienka SheInside tutaj
ramoneska H&M
kopertówka Domodi.pl
naszyjnik Sotho
bransletki By Dziubeka
buty No name
Praktycznie od razu po jej otrzymaniu miałam możliwość ją wykorzystać podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend. Jak co roku podczas tego wydarzenia uczestnicy mieli możliwość obejrzeć pokazy znanych i nowych projektantów(m.in. Zień, Krzysztof Stróżyna, David Andersen, Promod, Rina Cossack, Damian Konieczny) oraz zrobić zakupy u wystawców.

34 komentarze:

  1. Piękna jest ta sukienka, ale trzeba mieć do niej figurę idealną.
    Ty wyglądasz w niej cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz w tej sukience genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz w niej idealnie!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka! ;-))

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też ta sukienka wciąż się bardzo podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta sukienka,zastanawiałam się nad nią ale jest zbyt krótka niestety :((
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, sukienka piękna :)

    ja niestety z powodu choroby nie moglam pojechac na WFW :(

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest ekstra :) ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna sukienka ! :) Wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie pasuje do Ciebie ta sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już u kilku dziewczyn tą sukienkę i zawsze mnie zachwyca. Jest idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie coś w sobie ma :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądałaś <3
    ale jak to bywa w spotkaniach na szybko zapomina się o wielu rzeczach :D
    do zobaczenia :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sukienka, ciekawy krój, ale mam wrażenie, że trochę przesadzona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda-sporo się na niej dzieje. Ale mi akurat to odpowiada. ;)

      Usuń
  15. Ale śliczna sukienka :) I jakie nogi <3 Marzenie <3 Pozytywnie zazdroszczę :) Chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim spotkaniu :) Szkoda tylko,że do Warszawy mam jakieś 600km :) Pozdrawiam Cię i zapraszam w wolnej chwili do siebie : nicole-szulcc.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Faktycznie daleko masz do Wawy... A tu sporo się dzieje.

      Usuń
  16. Bardzo oryginalna sukienke :) swietnie wygaldasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka i pięknie Ci w niej ! Bardzo spodobał mi się Twój blog i dodałam do obserwowanych :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszcze fashion weeku , sukienka jest sliczniutka i ma bardzo nieoklepany wyglad, ffajnie ja polaczylas dobrze to razem wyglada, poza tym wygladasz na wysoka i masz dlugie nogi, wiec wszystko prezentuje sie po prostu swietnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o mój wzrost to muszę przyznać, że jestem przeciętniakiem ;) 169 cm. :)

      Usuń
  19. Ja tam jeszcze u nikogo tej kiecki nie widziałam - jest PIĘKNA! A z kurtką u Ciebie i TYMI nogami wygląda idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam sie !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądałaś pięknie. Do tej sukienki trzeba mieć nogi po samą szyję, u Ciebie się sprawdza idealnie.
    Cały event organizacyjnie był mocno taki sobie, ale znalazłam mnóstwo ciekawych projektantów, mam opcję na upominki dla przyjaciół na najbliższe dwa lata co najmniej. ;)
    U mnie na blogu jest już relacja, złapałaś się na kilka zdjęć, może któreś Ci się spodoba. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zajrzę do Ciebi. ;) Miło było Cię tam spotkać :*

      Usuń
  22. Fajna sukienka .. tylko materiałchyba mógłby byćlepszy..

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zestawienie kolorów i tkanin. Takie w trendzie na wschodnie folkowe klimaty. Chyba wyciągnę moją ukraińską, ręcznie haftowaną bluzkę :)
    Pozdrawiam, Joanna Julia

    P.S. Zapraszam na "Halika" - po małej przerwie udało mi się poskładać nowy post o Tokio :)

    OdpowiedzUsuń