sobota, 10 maja 2014

Take my hand, follow me to the sand, into the sea...

Ahoj!
Ci, którzy śledzą mój fanpage, wiedzą doskonale gdzie spedziłam majówkę. :) Nie zdziwi Was zatem fakt, że najbliższym wpisom będzie towarzyszyła morska sceneria. :) Oto i pierwsza porcja zdjęć wykonanych w kołobrzeskim porcie. Na tego typu spacerach najlepiej sprawdzają się trampki, wygodne dżinsy i luźna koszulka. Do tego mała listonoszka, aby mieć przy sobie najpotrzebniejsze rzeczy. (Mam nadzieję, że te z Was, które najpotrzebniejszych rzeczy nie są w stanie zmieścić w torebce o tak małych gabarytach, się nie obrażą. ;))) )

P.S. Serdecznie zapraszam do konkursów na moim fanpage, w których wygrać można piękną bransoletkę (klik) lub bon (klik) na zakup wymarzonych butów. :*
marynarka Sheinside
bluzka Susette
spodnie C&A
torebka Susette
buty Atmosphere
okulary Solano
bransoletka By Dziubeka


28 komentarzy:

  1. Wyglądasz śliczne a bluzka jest śliczna, ma super kolorki :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki :) uwielbiam Kołobrzeg, mam tam rodzinę :) w sumie mogę powiedzieć, że jest jak mój drugi dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bluzka :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko bardzo fajnie dobrane. Aż zachciało mi się kupić takie trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :)
    i spodnie i bluzeczka bardzo fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka, bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, genialne zdjęcia i cudna sceneria <3 wszystko na TAK !!! buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestaw! Podoba mi się kolorystyka, marynarka, listonoszka... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz Swietnie! Zestaw jest niesamowity! <3

    http://allaboutjoann.blogspot.com/2014/05/spring-goodies.html

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bluzka i świetny kolor marynarki! Super zestaw!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ha idealnie!: i ta miejscówa na foty:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze zawsze ślicznie wyglądasz jak Ty to robisz :) weekend majowy widzę był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka cudowna bluzka (i jej zestawienie z marynarką!) Uwielbiam takie zestawy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw idealny!:) kolorystyka jedna z moich ulubionych <3

    pozdrawiam;*
    http://balaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny look ;-))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOWNIE, KOLOROWO I SPORTOWO!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj jestem kołobrzenianka i na majówke chodziłam w grubej kurtce wiec podziwiam Twoj zestaw powiedz mi jak mozna zakupic ta bluzeczke i ile kosztowala bo jak wchodze na strone podana przy niej to widze same torebki..Aga...a znow wynajmowalas mieszkanie na ul.Wylotowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja miałam na sobie jeszcze pikowaną kurtkę. Po prostu zdjęłam ją do zdjęć. :)
      Koszulka jest już dostępna, kosztowała 44,90 pln. Można wybrać kolor obszycia i tyłu: biały, żółty, koralowy i szary.
      http://www.susette.pl/kategoria-produktu/koszulki/

      Usuń
  19. bardzo podoba mi się marynarka i bluzeczka:) razem wyglądają perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :)
    zdjęcia robione w moim rodzinnym mieście :)))
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo miło wiedzieć. Może uda się spotkać gdy będę w Kołobrzegu kolejnym razem. ;)

      Usuń
  21. świetna stylizacja. Luźna, wygodna, ale marynarka nadaje jej szyku! Już widzę, że majówka była udana ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń