sobota, 17 maja 2014

Walking on the beach

Hej! 
Szczególnie miło jest mi wracać do tych zdjęć, gdy za oknem tak paskudna pogoda. Co prawda nad morzem również temperaturze było daleko do tropikalnych wartości, ale na brak słońca nie można było narzekać. Dziś dorzucam kilka zdjęć ze spaceru po plaży w Mielnie.
Pozdrawiam wszystkich niecierpliwie wyczekujących wakacji! :D

ramoneska H&M
kamizelka Sheinside
koszula Reserved
spodnie Stradivarius
torba Topshop
okulary Solano
I jeszcze trochę prywaty... :)

12 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia! :) Swietny zestaw na spacer, a woda zdaje mi sie lodowata! :D
    Pozdrawiam!
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to TWOJA CÓRECZKA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam jeszcze dzieci. To córeczka siostry mojego męża. :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz, rewelacyjny look xd

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne zdjęcia! Futerko boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna pogoda... a na południu powodzie -.-
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są super :) jak ja tęsknię za takim słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah rewelacyjne zdjęcia :) futerko i okulary w szczególności przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń