sobota, 21 czerwca 2014

Classic look

W mojej szafie znaczną część miejsca zajmuje biała koszula (ta z FrontRowShop ). Na codzień łączę ją z klasyczną czarną/granatową marynarką i spodniami. Czasem jednak lubię ją w ciekawszym sąsiedztwie. Mimo że najlepiej czuję się w rurkach, spodnie z Moodo, które mam na sobie w tym zestawie bardzo mi się spodobały. Są wygodne i wykonane z delikatnego materiału. Dla ożywienia zestawu dobrałam jedną z moich ulubionych marynarek z H&M.
Sandałki, które zamówiłam na stronie Merg.pl przemycam do większości moich ostatnich stylizacji. Nic nie poradzę na to, że pasują mi prawie do wszystkiego. :)) HiHi.
Całość dopełnia natomiast torebka Nucelle od BorsaBorsa, która pasuje do moich eleganckich outfitów. Dzięki temu, że jest szykowna i pojemna stała się moją ulubioną torbą.

Spodnie Moodo <klik>
Marynarka H&M
Torba Borsa Borsa
Buty Merg.pl
Zegarek Allegro
Okulary Reserved


18 komentarzy:

  1. Super! Fajnie, że ubrałaś właśnie takie spodnie a nie zwykłe rurki :) Mam ten zegarek tylko niebieski. Fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, zegarek bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różówa marynarka jest boska, ja też mam swoją, ale jeszcz nie miałam okazji jej założyć!
    Kurczę, a przecież wygląda tak promennie, całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją wykorzystuję całą wiosnę i lato. :)

      Usuń
  4. Wyglądasz cudnie, wszystko mi się bardzo podoba i z chęcią bym Ci podebrała :) Marynara ma cudny kolor i te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe te spodnie, fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie zestawy :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia! Zegarek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! :D Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń