niedziela, 1 czerwca 2014

Floral Blazer

Mamy już prawie lato, ale w ciągu dnia czy wieczorem potrzebujemy zarzucić coś na koszulkę z krótkim rękawem. Świetnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju marynarki, rozpinane swetry i bluzy. Ja zamówiłam ostatnio narzutkę z Sheinside. Myślę, że przyda mi się w lecie do dżinsowych spodenek czy jasnych spodni.
Ostatnio zakupiłam też idealne na lato sandałki w sklepie Merg. Są klasyczne i sądzę, że sprawdzą się w zestawie z letnimi sukienkami, ale równie ciekawie wyglądać będą w towarzystwie czarnych rurek czy boyfriendów. 

narzutka Sheinside
bluzka Pepco
spodnie Stradivarius
buty Merg
torebka Susette
pierścionki Romwe
naszyjnik Rossmann


26 komentarzy:

  1. pięknie Aniu! chyba przekonałaś mnie do tych butów!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty i fantastyczna narzutka! Bardzo mi się podobają zdjęcia detali!

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie! :)
    Bardzo ladne dodatki dobralas!
    <3
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sandałki sa śliczne ale to marynarka robi piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana piękne zestawienie :)) Blezer jest świetny :)))
    pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna stylizacja, marzę o tej narzutce, a po obejrzeniu Twojej stylizacji marzę jeszcze bardziej ! :) ślicznie :)
    http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna marynarka! bardzo mi się podobają takie wzorzyste rzeczy :) spodnie tez mają bardzo fajny detal

    OdpowiedzUsuń
  8. buty i marynarka bardzo mi się podobają:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNIE!! JESTEM ZACHWYCONA!! WSPANIAŁA NARZUTKA KOCHANA

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny set, a narzutke chętne bym skradła z szafy ;) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten sam zakiecik i wlasnie mi o nim przypomnialas :) msze go wyciagnac z szafy. sliczna dziewczyna z Ciebie :* i piekny kolor ust!

    OdpowiedzUsuń
  12. marynarka cudownie rozwesela całość

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj:) W odpowiedzi na Twój komentarz u mnie chciałam napisać że nie robiłam sama tych dziur na kolanach w dżinsach, zrobiły się same bo zdarłam od spodu takie zabezpieczenie jakie one miały żeby nie zrobiły się dziury w miejscu przetarć, dopiero się przymierzam do własnoręcznego poszarpania szortów na lato:) na You tube widziałam kilka fajnych tutoriali jak zrobić dziury, podobno trzeba najpierw naciąć dżins wzdłuż nitek (nie w poprzek) i wyszarpywać je np.pęsetą aż wyjdzie porządany efekt:)
    Co do Twojej stylizacji to nic dodać , nic ująć - wszystko super się łączy ze sobą - mi najbardziej podobają się sandałki<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzutka kolorowa zwiewna w sam raz na lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie, bardzo rooomantycznie ;) Niezwykła marynarka idealnie gra z Twoimi ustami! I buty! Butów również zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Narzutka przekomicznie piękna! <3 Dodaje uroku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń