niedziela, 15 czerwca 2014

Hippie girl

Dziś chciałabym Wam zaprezentować zestaw, który wybrałam na weekendowy wypad na wieś. Taki luźny look sprawdza się na pikniku, na plaży, podczas festiwalu czy na letnim spacerze. Sukienka (Moodo) wykonana jest z delikatnej i przewiewnej tkaniny. Ze względu na wysoką temperaturę zabrałam ze sobą słomkowy kapelusz na głowę i okulary przeciwsłoneczne.
Czy podoba Wam się taki leko hippisowski look? Czekam na Wasze opinie:*

sukienka Moodo
pasek Topshop
torba Topshop
kapelusz no name
okulary Solano
sandały CCC

P.S. Zapraszam na trwającą na moim fanpage "Wyprzedaż szafy":klik.

29 komentarzy:

  1. cudownie wygladasz!strasznie podobaja mi sie Twoje sandalki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują do wszystkiego i są bardzo wygodne. Kupiłam je rok temu i do tej pory dobrze się sprawują. :)

      Usuń
  2. genialna sukienka i przeczadowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz fantastycznie! Będę tu wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie cudownie. To jeden z Twoich najlepszych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana cudnie!:D ach chce na łąkę:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie ten wakacyjny look,kobiecy ale przy tym zwiewny i wygodny,bez udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest cudowna! Sama bym ją chętnie przyganęła! Idealnie zestawiona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne okularki :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia cudowne, czuć lato i jeszcze ta sukienka, w której wyglądasz dziewczeco, fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja osobiscie bardzo lubie ubrania w stylu hippie :) sukienka bardzo ladna. i twoje wlosy sa wspaniale! sama farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak farbuję sama.:) Loreal Casting Creme Gloss 1021 jasny perłowy blond.

      Usuń
  11. wooow! jakie cudne zdjęcia ;))) i Ty śliczna!!!! Świetny zestaw, zakochałam się w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna i delikatna stylizacja, na lato jak znalazł, i jaką masz piękną figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście - bardzo fajny flirt ze stylem boho!

    OdpowiedzUsuń