środa, 11 czerwca 2014

Lato z Moodo

Witajcie!
Pewnie zauważyliście, że wśród moich stylizacji pojawiają się naprzemiennie zestawy sportowe i eleganckie. No cóż, kobieta zmienną jest. :) Na spacer po mieście wybrałam ostatnio prosty t-shirt od Moodo z napisem, który bardzo mi się spodobał. To motto z pewnością do mnie pasuje- tańczę (choć to może za dużo powiedziane;) ) bowiem najczęściej w kuchni, przebieram z nogi na nogę pod prysznicem (podśpiewując przy tym pod nosem). Generalnie podryguję, gdy tylko do moich uszu dostają się jakieś taneczne dźwięki.
Ze względu na to, że ostatnimi czasy nie możemy narzekać na brak słońca, zdecydowałam się na spódnicę z rozcięciami także z Moodo. Warto zajrzeć na stronę sklepu <klik>, gdyż produkty z kolekcji wiosna/lato 2014 kupicie teraz o 20 % taniej. 
Ciekawym gadżetem na letnie spacery wydaje mi się natomiast daszek, który zamówiłam w sklepie FrontRowShop.
Życzę Wam i sobie samych słonecznych dni! :*

bluzka Moodo  23,99 pln
spódnica Moodo  47,99 pln
trampki Atmosphere
daszek FrontRowShop
pierścionki Romwe
zegarek Allegro
torebka Domodi

28 komentarzy:

  1. love the laid back look! very simple yet chic! just followed you dear. check out my blog and maybe follow me back if you'd like. :)

    http://www.basicsandgold.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Napis na koszulce taki prawdziwy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kiecka ! :) Zresztą cała stylizacja, widzę, że też lubujesz się w ciuszkach z moodo :) hehe :) Pozdrawiam :* http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tę markę! Ciuszki są niedrogie, a wybór duży! ;)

      Usuń
  4. Ach te zgrabne nogi ! Idealne polączenie wygody z kobiecością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie!:d Twoje sportowe zestawy bardzo lubie:d

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taka samą torebkę i ją uwielbiam ;) tez dostalam od domodi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluza jest śliczna, w moim ulubionym kolorze i widzę że Tobie też świetnie pasuje. :) Prezentujesz się przepięknie w tym stroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, miejska stylówa!
    Bardzo Cię lubię w sportowym wydaniu:)!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie Ci w czerwieni. Tshirt kapitalny, a cały zestaw mega luźny, aczkolwiek dziewczęcy. Taki sportowy styl to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. you look stunning! red looks great on you :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna stylizacja.;-) Spódniczka jest super.;-)
    Często robie zakupy w Moodo, mają tam świetne ubrania.;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo zgrabna i delikatna, ślicznie w tym zestawie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit, muszę kupić sobie białe trampki bo wyglądają rewelacyjnie !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe trampki to podstawa. :) Są wygodne i pasują niemalże do wszystkiego! :D

      Usuń
  14. Beautiful!
    http://vk.com/wall-29355815_1167
    Http://becool.by/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look !!! a włosy masz cudowne i takie gęste <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna sukienka i rewelacyjnie w niej wyglądasz)

    Pozdrawiam. Magda.

    OdpowiedzUsuń