piątek, 6 czerwca 2014

My new red dress...

To jest już kolejna czerwona sukienka w mojej szafie. Cóż... mam do nich wyraźną słabość. :) Kolor kobiecy, ale fason dziewczęcy. Podoba mi się w niej to, że jest prosta, a wdzięku dodaje jej mała falbanka. Myślę, że nie raz założę ją do białych trampek. Tym razem jednak postawiłam na elegancję, stąd klasyczne sandały na szpilce zakupione w Merg
W takim outficie nie mogło zabraknąć eleganckich dodatków. Wybrałam zatem wysokiej jakości skórzaną torbę Nucelle od BorsaBorsa. Jest ona wykonana z dbałością o najmniejsze szczegóły i bardzo funkcjonalna. 
Zapraszam Was do odwiedzenia strony sklepu BorsaBorsa oraz polubienia profilu firmy na facebooku (klik)- czekają tam na Was konkursy, inspiracje i ciekawe informacje.

sukienka SheInside
torba Borsa Borsa
buty Merg
naszyjnik Romwe
bransoletka By Dziubeka
okulary Solano


27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ah te czerwone sukienki... Niesamowicie ślicznie wyglądasz;)

      Usuń
  2. Ale ślicznie! Sukienka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest śliczna!I właśnie mi uświadomiłaś ,że ja w swojej szafie nie mam już żadnej czerwonej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora nadrobić te zaległości. ;) Takiej blondynce jak Ty pięknie będzie w czerwieni. :*

      Usuń
  4. Fason idealny dla dziewczyny o Twoich kształtach a sukienka rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ci w tej sukience, choć torebke zamienilabym na jakas mniejsza, lżejsza, ta jest troszke przytłaczajaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę torebkę wybrałam ze względu na jej funkcjonalność. Jest elegancka, a jednocześnie jest pojemna i może zmieścić wszystkie moje niezbędne "pierdołki". :) Zgodzę się z Tobą natomiast, że udając się na randkę czy wesele wybrałabym z pewnością małą torebeczkę. :)

      Usuń
    2. Bardzo ciekawy strój, na randkę oczywiście, ale z eleganckim żakietem również do biura, a wówczas elegancka pojemna torebka jak najbardziej :)

      Usuń
  6. Przeslicznie, kobieco, szykownie.
    Nice wiecej nie dodam.
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka :) Masz figurę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta Twoja nowa czerwona sukienka. Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nieziemsko Ci w tej czerwieni!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w tej czerwieni!

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie :) super blog!
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń