wtorek, 1 lipca 2014

Blue

Dobry wieczór!
dziś dla równowagi bardziej sportowa wersja mnie. :) Zestaw wygodny i praktyczny, który miałam na sobie podczas przejażdżki rowerowej z Mężem. 
Stylizacja zbudowana naprędce w oparciu o dwa kolory. :) Mam nadzieję, że nie jest zbyt nudna i czekam na Wasze opinie. :)

marynarka She Inside <KLIK>
koszulka SH
szorty Moodo <KLIK>
buty Nike
okulary Solano
bransoletka By Dziubeka
zegarek Allegro
naszyjnik Sotho

Jeśli chcielibyście stać się posiadaczami ekologicznej torby zapraszam do udziału w konkursie KLIK.

21 komentarzy:

  1. Ślicznie, uwielbiam w tym sezonie śliczny niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie! Kocham takie kolorki na lato <3
    :*
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jest to Twój kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam białe air maxy, w tym zestawieniu wyglądają świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, idealny luźny zestaw na weekend!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie kolory, uwielbiam połączenie bieli i niebieskiego ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, na pewno nie jest nudno!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. zagarek jest prze prze przeeepiękny ! :) Cudnie wszystko się prezentuje! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najwieksza trudność sprawia , dobrze wyglądać i na luzie . tobie udało sie swietnie !
    Jestes piękną kobietą

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam laczyc marynarke ze sportowymi butami - super!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna stylizacja! nic dodać, nic ująć :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz;) Bardzo podoba mi się całość <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i zdjęcia, a wyglądasz wręcz bajecznie! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny zestaw, uwielbiam takie:) szczególnie z air maxami - Twoja para jest super, chętnie bym takie widziała w mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń