wtorek, 29 lipca 2014

The wind that you feel in your face...

 Lubię polskie morze. 
Lubię bezkresne przestrzenie. 
Szum morza, piski mew i ciepło piasku pod stopami. Ot, tyle mi wystarczy, by wypocząć i oderwać się od spraw przyziemnych. No chyba,  że sąsiedzi zza parawanu są nader ekspresyjni i od spraw przyziemnych oderwać się nie pozwalają. ;)
Cóż, wypoczynek nie zawsze rozumie się przez leżenie plackiem na ręczniku. Czasem i ja, plażowy leniwiec, lubię podreptać za piłką, pospacerować brzegiem morza.
I choć pogoda nad Bałtykiem bywa równie kapryśna co ja, to ma ono dużo uroku.
Dla nas w tym roku jest bardzo łaskawa, gdyż nie zdarzyło nam się jeszcze zmoknąć. :)

A Wy lubicie polskie morze? :)

Całusy znad Bałtyku. :*


kosz Troll
kapelusz no name
bransoletka ByDziubeka <klik>
 
Fot. Fotografiaparat

36 komentarzy:

  1. świetny styl ;-)

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia:) jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne zdjęcia !!! i świetny, plażowy look <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo stylowo! Piękne zdjęcia!
    Jako dziecko i nastolatka co roku jeździłam nad Bałtyk. Lubiłam to, ale problemem była zawsze zimna woda. Wolę cieplejsze morza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, woda nad polskim morzem pozostawia wiele do życzenia. :( Aczkolwiek dla mnie nie stanowi to dużego problemu, gdyż ze względu na to, że nie umiem pływać nie zażywam kąpieli morskich. ;)
      Preferuję smażing na leżaku. ;)

      Usuń
  5. Po kolorach na zdjęciu w życiu nie zgadłabym, że to nasze polskie morze.

    Sukienka - wow! Uwielbiam wzór paisleyl, mimo że nie jest łatwy do noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz i extra foty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, wakacyjne przepełnione słoneczną radością zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana slicznie wyglądasz :) a za morzem też tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zdjęcia i piękny zestaw:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia! Klimatyczne, wakacyjne. Aż mi się chce na urlop:).

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się jakiś słomkowy kapelusz na tegoroczne wakacje :) Twój jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia. :)
    fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jedne z Twoich najlepszych zdjęć! Na luzie, i to morze w tle ;-)))) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochane! ;) Kobieta na urlopie to kobieta wypoczęta---> zdjęcia od razu lepsze wychodzą. ;) hehe

      Usuń
  15. Pięęęęęęknie wyglądasz ;) ta sukienka leży na Tobie bosko. Mam taką, ale granatową z rękawem 3/4 i chyba zaraz utnę te rękawy :D Może też będe tak fajnie wyglądać :D Pozdrawiam i obserwuję.
    Ps. Masz taką fajną figurę, pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam polskie morze :) W tym roku byłam z chłopakiem w Łebie i chętnie byśmy tam jeszcze tak z tydzień posiedzieli heh, pogoda dopisała i było super, czego chcieć więcej :)
    Ciekawa torebka, idealna na plaże :)
    Zapraszam do mnie jeśli miała byś chęć i czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeeej jak pieknie! cudowne zdjecia!
    masz niesamowita figure i oryginalna urode :) przyjemnie sie Ciebie oglada :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie mogę stwierdzić czy lubię polskie morze, bo najzwyczajniej w świecie jeszcze nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń