czwartek, 7 sierpnia 2014

Ahoj!

Niecały tydzień temu zakończyłam urlop, a już zdążyłam zapomnieć, że go miałam. ;) hehe Pozostałością po nim są natomiast zdjęcia, a wśród nich te zrobione w słoneczny dzień w porcie.
Jedna z moich koleżanek posiadała kiedyś koszulkę z takim napisem, więc postanowiłam z lekka "splagiatować" i zamówiłam białą koszulką z widocznym na zdjęciach napisem na stronie AllBag. :) Mojej Mamie bardzo podoba się pierwsza część zdania. Druga natomiast ją gorszy i najchętniej potraktowałaby ten fragment wybielaczem. :) Hehe
A Wam jak się podoba? 

koszulka AllBag
spódniczka tutaj
torebka sh
bransoletki By Dziubeka
okulary Solano


24 komentarze:

  1. Buty :) zakochałam sie w nich :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wglądasz prześlicznie i świetne tło do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this! The skirt and watch combo is great!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napis na koszulce jest świetny! :D Bardzo ładne zdjęcia!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja! Rozbroił mnie napis na koszulce a w butach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fantastycznie. Spódniczka jest stworzona do Twojej nieziemskiej figury, a sandały świetnie ożywiają całość!


    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/caa-w-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczo wyglądasz!!! :)

    Genialna koszulka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Myśle ze o wiele wiecej osób mówi Ci ,ze jestes piękna ;);)
    Świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka jest extra:) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty noname?? na pewno sie jakos nazywaja:) przeszukalam cala paredopary i podobnych nie znalazlam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :) Przy butach masz informację, że pochodzą ze strony Kupbuty.pl.
      Nie mam już pudełka, więc nie wiem jaka jest nazwa firmy produkującej ten akurat model. Link do butów:
      https://www.youtube.com/watch?v=VlXgcLMwyXo&feature=youtu.be

      Usuń
  11. Nie no tekst na koszulce mnie rozwalił... Piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz;) Zdjęcia są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz to fakt, ale klimat zdjęć jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. WSPANIAŁY MARINE LOOK!

    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. You are. And you can anytime you want.

    OdpowiedzUsuń