piątek, 1 sierpnia 2014

Turn up the music!

W poprzednich postach wspominałam, że wybieram się po raz kolejny na Sunrise. Jest to dwudniowa impreza podczas której na scenie pojawiają się jedni z najbardziej znanych DJ-ów muzyki elektronicznej. Jak zatem było w tym roku? Dla mnie była to kolejna dawka dobrej muzyki i możliwość wytańczenia się za wszystkie czasy. :) Jako, że jestem raczej domatorką i wyjście na imprezy to u mnie święto, raz w roku lubię się wybrać do Kołobrzegu i dać się porwać roztańczonemu tłumowi.
Jeśli myślicie jednak, że jestem zagorzałą fanką muzyki house, jesteście w błędzie. Lubię słuchać i bawić się przy prawie każdej dobrej nutce. :)
Pozostając w muzycznym nastroju przedstawiam Wam nowy post. Bardzo spodobała mi się koszulka z firmy  odCZAPY. Lata osiemdziesiąte to czas moich narodzin. :) Zestaw ożywiłam marynarką i wygodnymi tenisówkami.
Do muzycznego tematu tego outfitu nawiązuje też ekologiczna torba od firmy AllBag- polecam!
A Wy jakiej muzyki słuchacie? Przy jakich kawałkach lubicie się bawić?
koszulka odCZAPY <klik>
marynarka SheInside <klik>
spodenki Moodo
torba eko AllBag <klik>
buty targ :)
czerwona bransoletka ByDziubeka <klik>
szara bransoletka Sotho
zegarek Allegro







45 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw, śliczna Ty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyglądasz, ładne połączenie kolorów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana świetnie wyglądasz , mam taką samą torbę :) hehe
    nie moge oderwac oczu od twojej twarzy !! Piękna !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywne zdjęcia, chyba przez ten usmiech:)
    sliczna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś te buty? :3 są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty wyczaiłam przypadkiem na zwykłym targu. Kosztowały całe 15 zł. :)

      Usuń
  6. rewelacyjnie wygladasz! wszystko idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super!


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Fantastycznie się prezentujesz :))
    Ta stylizacja mocno przypadła mi do gustu- jest świeża, niebanalna... a w połączeniu razem z Tobą, bardzo pozytywna! ♥ ;) Tak trzymaj!

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie kolorków i marynarka oraz buciki zrobiły tu dobrą robotę :) Cudny zegarek i słuchawki kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. W dobrym "rytmie";-)Wyglądasz świetni,a kolorek idealny dla Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Luźno muzyczny zestaw :) Super Ja bawię się przy każdej muzyce i prawie każdą lubię :) Pozdrawiam i życzę miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :)!marynarka i biżuteria -Super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka piękna jesteś! ♥
    stylizacja cudna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się zestawienie kolorów, wyszedł fajny sportowy zestaw :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Ty ślicznie wyglądasz, zachwycasz z każdym postem, a Twoje zdjecia są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz ;-) świetny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie to czad ! świetna jest ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ta materiałowa torba idealna dla każdego kto ma bzika na punkcie muzyki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ! genialna marynarka, jej kolor jest świetny :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przecudownie! Na prawdę inspirujesz, masz to coś co sprawia, że chce się tu częściej bywać.. ;)

    Pozdrawiamy z maleństwem i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzymy!
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam sunrise ale na co dzień takiej muzyki nie słucham hehe :)
    a w tych słuchawkach świetnie wyglądasz :) super set :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, zdjęcia przepiękne, a ty wyglądasz bosko! Uwielbiam zaglądać na twojego bloga.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia!
    i boskie słuchawki, zazdroszczę niesamowicie!
    wspaniale wyglądasz!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw :)
    Zamierzam sobie kupić takie słuchawki.
    A muzyki słucham różnej. To co wpadnie w ucho :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw :)))
    Pozdrawiam
    Alice :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie, piękny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na luzie a zarazem elegancko :)
    super, bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam,
    http://www.paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń