wtorek, 19 sierpnia 2014

Zakupy w Westwing


Kochani!
dziś znów zabieram Was na comiesięczny przegląd moich "ulubieńców" ze strony WESTWING.
Każdy z nas wie, że siła i urok tkwi w szczegółach. Nic więc dziwnego, że tym razem moją uwagę skupiły różnego rodzaju dodatki. 

A oto moje typy- czas start: :)

1. Zegary w stylu prowansalskim. Idealne na prezent. :)
2. Komódka i dodatki we wspomnianym stylu. 
3. Nietypowe wieszaki:
4. O przyjemne dla oka dodatki warto zadbać już od progu. :) Moją uwagę zwróciły "wycieraczki"/maty:
5. Praktyczne i pomysłowe stopery do drzwi:
6. I jeszcze porcja jaśków i poduszek. Dla ulubieńców czworonogów:
Jeśli lubicie ładne wnętrza, ciekawe rozwiązania i modne dodatki zajrzyjcie na stronę WESTWING <klik>.

14 komentarzy:

  1. Fajne akcesoria, ocieplą każde wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki i komoda są niesamowite :) Diabeł zawsze tkwi w szczegółach :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są tak słodkie, że najchętniej przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gadżety! Szczególnie poduszki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegary, komoda i filiżanka cudowne są!! :) ZAwsze podobało mi się urządzenie domu w takim starodawnym, mega klimatycznym stylu :) Wspaniałe są te rzeczy! :) kiedyś na pewno się skuszę :) hehe
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten pierwszy zegarek z wrzosem!
    super się prezentuje na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń