wtorek, 30 września 2014

Because I’m happy! :)

Cieszą mnie niezmiernie te słoneczne dni, które niczym perełki pobłyskują pośród coraz częściej goszczących jesiennych i ponurych dni. Każdy z nich staram się wykorzystywać maksymalnie! Spacery w takie dni to sama przyjemność. :)
W ramach solidarności ze słońcem, które od kilku dni gości na niebie, wybrałam bluzę w bardzo pozytywnym kolorze. Gdy zobaczyłam ją na stronie Moodo wiedziałam, że musi być moja. :) 
Szara dresowa sukienka często gości w moich stylizacjach, gdyż świetnie się sprawdza w wielu kombinacjach. O tej porze najpraktycznieszym obuwiem są dla mnie natomiast krótkie botki. Świetnie prezentują się w zestawie z rurkami, ale równie dobrze wyglądają ze spódnicą czy szortami. Buty, które mam na sobie w tej stylizacji, to dobre jakościowo, skórzane i wygodne botki marki Kati.

sukienka Troll (do sprzedania tutaj )
torba River Island
bransoletka Iceberry (tutaj)


P.S. Poniżej zdjęcie z pozdrowieniami od mojego "nadwornego" Fotografa i Męża w jednym ;)

21 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super stylówka, podobają mi się te kolory :)
    sukienka mimo wszystko jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja, super pomysł :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! A buty mnie zauroczyły

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie, wszystko mi się bardzo podoba, bluza mnie oczarowała całkowicie :)

    Dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) bardzo ładna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jesteś idealna ! Najlepsza blogerka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa. :*

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się bluza i jej kolory, wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są mega pozytywne!! :)
    Stylizacja niebanalna i urocza, wyglądasz w niej cudnie! :)

    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw i fajne kolory:) widzę, że tak samo jak ja nie dopuszczasz jesieni do mody:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska spódniczka! Genialna wprost!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie. :) Ciekawie zestawiłaś sukienkę z bluzą, na początku myślałam, że to spódniczka! :D

    OdpowiedzUsuń