czwartek, 4 września 2014

Go quiet through the trees

Wraz z początkiem września rozległy się dzwonki na korytarzach szkolnych. Tęskno zrobiło mi się za latami, kiedy to ja byłam uczennicą. Lubiłam chodzić do szkoły i miło wspominam zarówno szkolne, jak i studenckie czasy. Chętnie założyłabym plecak i wróciła do szkolnej ławki.:) Tym bardziej, że stałam się posiadaczką pięknego plecaka. :) I mimo że nie jestem uczniem przydał mi się podczas letnich wycieczek, pikników czy jazdy na rowerze. Dziś prezentuję go w towarzystwie gładkiej koszulki, cienkiego płaszcza w cudnym kolorze brudnego różu, okularów z oprawkami w panterkę i karmelowych botek.  

A jak Wy wspominacie szkolne czasy? ;)

Zapraszam na najnowszy konkurs: tutaj

buty Sinsay
naszyjnik i bransoletka By Dziubeka
zegarek Allegro

28 komentarzy:

  1. Slicznie! :)
    Plaszczyk/kurtka jest boska!

    visit me soon on
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie kurteczki :) Ale sama nie posiadam takie w zbiorach :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również teraz chętnie bym wróciła do tych czasów;)
    Śliczny plecak masz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie tęskno do szkoły :P
    Ślicznie wyglądasz, fantastyczny zestaw :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny! :) Jak dla mnie świetny zestaw, biorę bez wahania! :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie, ale cudny plecaczek, tez chce taki! Ale widze, ze nie ma go w sprzedazy na stronie ktora podalas...dawno go kupowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na początku sierpnia. Tego modelu faktycznie nie ma już w sprzedaży. :(
      Ale jest wiele innych wzorów do wyboru. :) Może coś Ci się spodoba.

      Usuń
  7. Kochana, wyglądasz świetnie. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak bardzo spodobała mi się jakaś stylizacja. A kurteczki i plecaczka szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zestawienie kolorystyczne, jest tak lekko i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, narzutka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz.. najbardziej zwrócił moją uwagę piękny zegarek!:) genialna jakość zdjęć:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko świetne ale plecak zdecydowanie najlepszy ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja idealna! wszystko świetnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepięknie :). Wszystko idealnie dobrane. I ten plecak - cudo!

    OdpowiedzUsuń