poniedziałek, 1 września 2014

I don't trust me either

Schyłek lata jest porą, gdy łączymy letnie i jesienne ubrania. W mojej garderobie ciągle jest miejsce dla luźnych koszulek, szortów czy czapek z daszkiem, ale pojawiły się w niej także spodnie z długimi nogawkami, kurtki, apaszki. Poranki i wieczory są już chłodne, więc kilkakrotnie wrzucałam już nawet na stopy botki. 
W dzisiejszym outficie przemyciłam zwiewny biały t-shirt, ale zestawiłam go z czarną ramoneską, ciemnymi rurkami i botkami upolowanymi na wyprzedaży. Dobrałam letnie akcesoria- okulary pilotki i czapkę z daszkiem. Całość bazuje tylko na dwóch kolorach. Poza okularami, które są jedynym barwnym elementem tego zestawu.

W wolnej chwili zapraszam Was do lektury wywiadu ze mną KLIK.

Miłego tygodnia! Ciał :*

kurtka H&M
koszula Troll
okulary eOkulary <klik>
buty Bershka



20 komentarzy:

  1. świetny set!

    ____________________
    a u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu jesień/zima

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka i buty cudowne! mam w planach zakup podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zestawy ,niby jest prosto , a jednak takie rozne szczegoly jak koszula przepasana , fajne okularki itp sprawiaja ,ze zestaw jest mega ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem ze sie powtarzam ale... Bosko jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetny zwyklak!!! koszula super i te buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam minimalizm, zastosowałaś połączenie dwóch kolorów i wyszło rewelacyjnie, okulary świetnie kontrastują z całością - super!
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, baaardzo podobają mi się buty i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestaw, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicja Szpunar- Chyćko Klasyka w Twojej interpretacji jest wspaniała. Bo kolory biały i czarny - wiadomo ,że to klasyczne połączenie/ nic odkrywczego nie napisałam /. Świetnie wyglądasz! Taki styl jest również moim ulubionym/ za wyjątkiem czapki z daszkiem , której nie noszę/ :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie bomba!cały zestaw chetnie bym przygarnela!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcja ♥ Piękny zestaw, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, kolory dobrane i dopasowane idealnie, az podziwiam cie za determinacje i poczucie stylu!
    Opentalas mnie zupelnym talentem do tego co robisz, chciala bym ktoregos dnia miec chociaz czastke tego co ty w glowie :)
    Az zachcialo mi sie na troche pieknych & profesjonalnych zdjec :)

    Serdecznie zapraszam do mnie :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń