czwartek, 11 września 2014

Lady in red...

Mała czerwona? Czemu nie! Przyznam, że jest to jedna z moich ulubionych sukienek. Jest prosta, ale efektownie wygląda w w zestawach eleganckich i tych "z pazurem". 
Dziś stylizacja z propozycją dwóch par butów ze sklepu Renee: lity (za którymi wiele z Was nie przepada) i zamszowe botki.
Która propozycja bardziej Wam się podoba?

Za zdjęcia ślicznie dziękuję Madzi Hanik. :*

sukienka TBsport (tutaj)
ramoneska H&M
kapelusz H&M
torebka prezent od Domodi
bransoletki ByDziubeka
zegarek Allegro


22 komentarze:

  1. w litach bardziej mi się podoba stylówka;)

    __________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz najlepszy <3 Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. you look so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu te cudne butki ! <3 ramoneska podoba mi się, aktualnie szukam idealnej jesiennej kurteczki, stawiam wlasnie na czarna ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz kochana! ;) Pięknie Ci w czerwieni:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lotów nie lubie wiec wybieram wersje bez nich, sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny energetyczny zestaw, fuksja i czerń, fajne botki i ramoneska, świetna kiecka podkreśla twoją zgrabną figurę. Bardzo mi się w tym podobasz, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! :) Cudowna czerwień tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super uwielbiam czerwień,kapelusze,sukienki i takie botki :) dla mnie idealna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy kupilas ten kapelusz w h&m? ten sezon? swietny jest! a botki zamszowe bardzo urocze, podobaja mi sie. lity.. tez ok, ale troche za duzo sie ich naogladalam, dlatego nie przepadam :P
    a ja wole mala czerwona od malej czarnej :)

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusz kupiłam na wiosnę, więc małe szanse, że go gdzieś doataniesz :(

      Usuń
  11. Z botkami bosko. lity wielkie NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi sie takie zestawy, piękny kapelusz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, sukienka pięknie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anula w Twojej wersji lity wyglądają przekonująco! Bardzo spodobał mi się Twój outfit!

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka mam taką czarną:)
    wyglądasz ślicznie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz :) Ramoneska jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie najjjj! :)

    pozdrawiam,
    http://paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń