wtorek, 16 września 2014

My favourite dress

Może część z Was widziała w jednym z wiosennych postów tę sukienkę. Jest to moja ulubiona kiecka i uwielbiam ją nosić: na dyskotekę, na rodzinne uroczystości, na randkę. Wyciągnęłam ją zatem z szafy, by pokazać Wam ją w dwóch odsłonach. Klasycznie z beżowymi dodatkami i "z pazurem" w połaczeniu ze skórzana ramoneską i czarnymi botkami. 

sukienka SheInside
ramoneska H&M
lity Renee
botki Renee
kopertówka Susette
bransoletki By Dziubeka

Mocniejszy look ze skórzaną ramoneską i czarnymi botkami:
Zdjęcia: Hanik Photography.

15 komentarzy:

  1. ta sukienka jest niesamowita! moja koleżanka ją ma i zachwycam się zawsze kiedy ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje wyglądają pięknie, jednak druga bardziej przypadła mi do gustu ;)
    Sukienka jest wspaniała, ślicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest boska! <3 Druga wersja bardziej mi się podoba :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, sukienka jest niesamowita! Choć bardziej przemawia do mnie w pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa sukienka :) podoba mi sie zczarnymi botkami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wyglądasz w tej sukience:)

    jeden z najlepszych zestawów:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej podoba mi się stylizacja z czarnymi butami - po prostu rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely dress and clutch :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie zakupilas te botki ?Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous dress! you look wonderful!

    http://www.aboutacloset.com/

    OdpowiedzUsuń