wtorek, 7 października 2014

Beautiful day


 "Tyle słońca w całym mieście!" Każdy promień słońca nastawia mnie pozytywnie. Do życia... do działania... do wprowadzania nowych pomysłów w życie. Jesienna handra póki co trzyma się z daleka ode mnie. I choć ostatnie spacery odbywam pod rękę z "pociągającym"... nosem, kichającym, smarkatym Mężem, to w takich okolicznościach przyrody są one niezwykle przyjemne. :)

Póki się da unikam rajstop, pończoch i tym podobnych. I póki się da noszę spódnice. Widoczna na zdjeciach jest już w typowym kolorze jesieni- bordo. Zestawiłam ją z gładkim swetrem, by móc wyeksponować cudny naszyjnik od Katherine. Nie mogłam zapomnieć o dodatkach i wybrałam botki na stabilnym słupku (klik), kapelusz z szerokim rondem i ulubioną kopertówkę.

sweter H&M
spódnica Moodo
naszyjnik Katherine
botki Renee
kapelusz H&M
kopertówka Domodi


22 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz!

    ________
    a u mnie?
    makijaż ślubny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Super botki <3

    Ja bez rajstop już chyba nie wyjde z domu w tym roku - za wielki zmarzluch ze mnie heheh ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja niestety już wyciągnęłam pudło z rajtkami. ;) Trzeba będzie się polubić. ;)

      Usuń
  3. Buty najcudowniejsze!
    http://endzoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam klasykę! Kochana wyglądasz rewelacyjnie!A naszyjnik fajnie przełamuje czerń:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, jesteś stworzona do takich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie elementy zestawu bardzo mi się podobają, zwłaszcza buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw, wszystko mi się tutaj podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit! :)
    Bordową spódniczkę mam, ale niestety w workowatych swetrach wyglądam jak pączek w maśle :( Eh, chciałabym mieć taką figurę jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie swetry, moje ulubione :)
    Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się botki! Cudne są!^^
    Pozdrawiam!
    positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń