sobota, 11 października 2014

Saturday morning

Szukałam, szukałam i znalazłam! Idealne skórzane spodnie. Dopasowane i wygodne (znajdziecie je tutaj). Coś czuję, że staną się one moimi ulubionymi spodniami. :)
Dziś połączyłam je z narzutką, która ma rękawy z materiału imitującego skórę i z botkami na słupku.
Postawiłam na detale: zegarek z uroczą tarczą, naszyjnik "odmierzający czas" i koralikowe bransoletki.
Nie rozpisuję się, by nie zabierać Wam i sobie zbyt dużo czas w tak piękny weekend! :*

spodnie Moodo (klik)
narzutka Moodo (klik)
top H&M
buty Renee
zegarek Magia Zakupów
naszyjnik Reserved
bransoletka Iceberry (klik)
torebka Domodi
kapelusz H&M


19 komentarzy:

  1. szukam właśnie spodni w takim stylu, bardzo fajne te z moodo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, uwielbiam taki styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne są te spodnie! Mają fajne przeszycia na kolanach <3
    Ja muszę wygrzebać z szafy swoje czerwone z imitacji skóry ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy element dopełnia kolejny, wszystko idealnie dopasowane ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie faktycznie leza na Tobie idealnie. Swietny jesienny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam żakieciki/narzutki, Twoja jest znakomita :) całość świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny jesienny zestaw, a spodnie faktycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, czym masz robione zdjęcia? piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń