wtorek, 14 października 2014

Street style

Często pytacie jak dużo mam ubrań? Czy jestem zakupoholiczką? Gdzie najczęściej kupuję? 
Nadeszła pora, aby padły odpowiedzi na te pytania. :)
Szczerze przyznaję, że moje szafy pękają w szwach. Mam wiele ubrań, a co wiecej przywiązuję się do nich i mimo, że w wielu z nich chodzę "od święta" to i tak szkoda mi je wyrzucić czy oddać. Czasem za jakimś swetrem czy butami stoi po prostu jakaś historia. :)
Zakupy sprawiają mi przyjemność, ale zawsze towarzyszy mi zdrowy rozsądek i umiar. Zakupoholizm na szczęście mnie nie dotyczy. Raz na jakiś czas zdarza mi się trochę za bardzo zaszaleć na shopingu i potem dopada mnie pozakupowy kac moralny. :)

Gdzie kupuję? Głównie w sklepach internetowych. Dlaczego? Mam bardzo mało wolnego czasu w związku z czym wypad na pół dnia do galerii handlowej, w której trzeba przemierzyć hektary, aby znaleźć konkretną rzecz, często odpada. 
Raz na jakiś czas zbaczam z kursu w drodze z pracy do domu i zaglądam do miejscowych "Ciuszków". Zdarza się, że uda mi się tam wyszperać jakąś perłkę.
Najczęściej jednak odpalam laptop po kolacji i w komfortowych warunkach, w domowym cieple i na wygodnej kanapie przeglądam asortyment sklepów internetowych. Jestem już wprawionym "cyberłowcą" i wyszukuję zniżek i rabatów, które pozwola mi dodatkowo zaoszczędzić na takich zakupach. Jeśli i Wy chcecie zaoszczędzić szczerze polecam Wam tę stronę.
A w jakich sklepach kupuję najczęściej? Są to e-sklepy znanych sieciówek (Zara, Sinsay, Bershka, Stradivarius, Mohito), Magia Zakupów, Renee, SheInside, ByDziubeka.
Wszystkie ubrania z dzisiejszej stylizacji pochodzą właśnie ze sklepów internetowych.

A gdzie Wy najchętniej robicie zakupy?
Jakie sklepy internetowe możecie mi polecić?

Miłego weekendu Kochani! <3

A dziś mam na sobie:
płaszcz SheInside
spodnie Moodo (tutaj)
torba BorsaBorsa
buty Bershka 
zegarek Magia Zakupów
bransoletka Iceberry

22 komentarze:

  1. przeuroczo wyglądasz w tej czapce! i bluza super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci do twarzy w tej czapie ! Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez robię większość zakupów przez neta :))
    Ładnie wyglądasz, osobiście wyrzuciłabym czapkę, bo one po prostu mi się nie podobają :P
    Pozdrawiam :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz cudowny makijaż. Jakie podkładu używasz?

    Natomiast co do zakupów, to z maluszkiem lubimy sobie pochodzić po sieciówkach i to głównie tam kupujemy ubrania. I oczywiście od czasu do czasu odwiedzamy ciucholandy. Już musi coś mi bardzo wpaść w oko aby zamówić przez internet. Ale to już kwestia przyzwyczajenia chyba jednak. Wolę coś najpierw przymierzyć, niż kupić na oko (bo wiadomo, że rozmiar rozmiarowi nie równy) niż "bawić się" później z reklamacjami i co tylko.. :)

    Pozdrawiamy gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję, używam podkładu Loreal True Match. Jest lekki, a jednocześnie całkiem dobrze kryje.

      Do zakupów w internecie trzeba się przyzwyczaić. Spróbujesz i Cię wciągną. ;)

      Usuń
  5. Fajny zestaw, taki łobuzerski - dzięki czapce!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten płaszczyk:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. buty, bluza i kurtka przeswietne! Ja osobiscie jakos nie moge sie przekonac do tych azjatyckich sklepow typu sheinside, poniewaz co nie kupie to jest na mnie za krotkie! Mam 178cm wzrostu i nie wiem czy oni w ogole biora takie kobiety pod uwage :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie;) Uwielbiam takie czapki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Casual and super cool!

    Victoriya,
    www.fashion-with-style.com

    OdpowiedzUsuń