wtorek, 21 października 2014

Sun been down for days ...

Jak często zdarza Wam się stanąć przed szafą, z której wysypują się sterty ubrań i stwierdzić: "Nie mam co na siebie włożyć"?
Hehe, mnie przytrafia się ten stan przynajmniej raz w tygodniu. ;)
Najczęściej szykuję sobie zestawy dzień wcześniej wieczorem. Czasem bywam jednak zmeczona lub po prostu dopada mnie leń i wtedy rano muszę improwizować. Najczęściej wybieram wówczas sprawdzone zestawy. Dobrym rozwiązaniem w takich chwilach jest też kombinezon. :) Nie musisz zastanawiać się jaką bluzkę dobrać do danych spodni. :) Dziś możecie zobaczyć mój nowy nabytek ze sklepu Signific. Nosiłam go z balerinami, ale według mnie zdecydowanie lepiej prezentuje się w wersji ze szpilkami.
Pierwsze zdjęcie pochodzi z sesji wykonywanej przez Hanik Photography dla firmy Renee. Kolejne to zdjęcia ze spaceru.

kombinezon Signific/marynarka Reserved /kapelusz H&M /bransoletka By Dziubeka/kopertówka Domodi 

Obróbka Michael Baird

16 komentarzy:

  1. na początku myślałam, że to osobno spodnie bluzka, super!

    ___________
    u mnie? wyprzedaż szafy!
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Pierwsze zdjęcie zapiera dech w piersiach. A na drugim świetny kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie! Pierwsze najlepszE1 a butki z 1 foto skąd?:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Butki będę dostępne już niebawem na stronie:
      http://www.renee.pl/

      Dam znać. :)

      Usuń
  4. Anula kapelysz jest szałowy!!!
    Zdjęcia oddają cały urok jesieni💕👒

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome shots :) I think you should share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty z pierwszego zdjęcia zachwyciły mnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak tylko będą dostępne na stronie Renee. :)

      Usuń
  7. Super zdjecia, szczegolnie pierwsze :) a buty z tego zdjęcia to z Renee?

    fajny kobinezon, osobiscie wole jedynie jak nogawki sa zwezane na dole :)))
    ps: ok miesiaca czekalam na plaszczyk :)

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szpilki są z Renee, ale jeszcze nie są dostępne w sprzedaży. Poinformuję Cię jak tylko pojawią się w ofercie. :*

      Usuń
  8. świetny zestaw :) ja u siebie nie przepadam za szerokimi spodniami bo źle się w nich czuję, ale u kogoś podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i piękna złota polska jesień!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń