wtorek, 25 listopada 2014

Blue coat SheInside

Pamiętam z dzieciństwa książkę Janiny Porazińskiej "Niebieska dziewczynka". Jest to jedna z pierwszych lektur, które wpadły w moje ręce i dzięki którym rozpoczęłam swoją polonistyczną przygodę. Po książki sięgam bardzo chętnie po dziś dzień.
Gdy zamówiłam ten piękny płaszczyk od razu na myśl przyszła mi wspomniana wyżej pozycja. :) Choć niechętnie wypożyczana przez inne dzieci- dla mnie była to wyjątkowa książeczka.
Błękit pięknie wygląda z beżem. Ja ze wzgledu na porę roku zestawiłam go z czernią. Postawiłam na szpilki z lakierowanej skóry, kapelusz, ulubione skórzane spodnie i małą czarną... kopertówkę. :)

AWam jaka książka zapadła w pamięć z dziecięcych lat?

płaszcz tutaj/ spodnie Moodo/t-shirt Sinsay/buty Zbych Shoes (tutaj)/kapelusz Terranova/ torebka Domodi / bransoletka ByDziubeka/zegarek Allegro


16 komentarzy:

  1. płaszcz jest świetny!

    __________________________
    fashionblogger,stylig&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLGOSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny płaszcz, piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. so chic! nice coat!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już nie mogę sie doczekac wiosny- będę w nim chodzić codziennie. :)

      Usuń
  5. bardzo ładny płaszcz, masz piękny make up !

    OdpowiedzUsuń

  6. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie stylizacje i połączenia.
    SUPER!
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, cudny kolor płaszcza :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny płaszcz i cudowna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszczyk! Bardzo ci pasuje taki kolor :-) sama ostatnio zakupiłam podobny :-)

    OdpowiedzUsuń