środa, 12 listopada 2014

Fuchsia Coat

Dobry wieczór! Dobry, bo w ciepłym domowym kącie i z kubkiem ciepłej herbaty w ręku. :D
Gdy za oknem coraz częściej buro i ponuro ja coraz chętniej nurkuję pod ciepły koc. Rozgrzewam się od zewnątrz i od środka. Rozpalam zapachowe świece niemalże w każdym zakamarku swojego mieszkania. Nie gardzę też grzanym winkiem z dodatkiem miodu i goździków. :)

Coraz trudniej zrobić mi sesje w plenerze. Pięć dni w tygodniu pracuję, a po pracy jest już niestety zbyt ciemno. Zostają weekendy, ale te uwielbiają płatać figle. I jak już nadchodzą to wloką za sobą deszczowe chmury.
W związku z powyższym dzisiejsza sesja miała miejsce w domowym zaciszu. Nie chciałam czekać na sprzyjające warunki atmosferyczne, gdyż czym prędzej chciałam się Wam pochwalić nowym płaszczem (tutaj).
Z różami mam problem. Po pierwsze- blondynka i róż to czesto duet zbyt banalny i nieudany. Mimo mojej szczerej miłości do pastelowych i brudnych róży nie ma najmniejszych szans na udany związek. Wyglądamy razem zbyt blado. ;) Za to fuksja... fuksja może być. Ożywia moją mdłą buźkę. 
Jak Wam się podobam w tym kolorze?

płaszcz tutaj, koszulka Reserved, spodnie Terranova, buty H&M, naszyjnik Katherine, bransoletka ByDziubeka
Do dzisiejszego makijażu użyłam kosmetyków firmy Wibo. Wybrałam maskarę stymulującą wzrost rzęs z ulubioną silikonową szczoteczką, róż w kulkach i "powiększający" usta błyszczyk z ekstraktem z z papryczki chili. Paznokcie pokryłam natomiast strukturalnym lakierem do paznokci o piaskowej fakturze granitu. 
Dziś tylko mała wzmianka natomiast w najbliższych postach zaplanowałam dla Was recenzję kosmetyków tej firmy. :) Będę też wdzięczna za Wasze opinie wspomnianych produktów.

30 komentarzy:

  1. Sliczny set!


    ___________________
    Czekoladowe cienie do powiek na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie, super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz, ale masz śliczny makijaż do tego

    OdpowiedzUsuń
  4. that fuchsia coat looks great on you....
    love that statement necklace<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! :)
    Pozytywna stylizacja i faktycznie, ten kolor baaardzo ożywia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ten kolor jest pozytywny i energetyczny. :D

      Usuń
  6. fajny kolor i super wygląda z szara bluzeczką i ozywiony naszyjnikiem :) makijaż też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny płaszcz ! I śliczny makijaż :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw!;) urzekl mnie szczególnie kolor płaszcza i naszyjnik ;) mega!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw, naszyjnik i płaszczyk są rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz ślicznie, płaszczyk jest śliczny- same ochy i achy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne buty , wygodne :)?
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk z oasap bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi sie w tym zestawie podoba. :) Z przyjemnością będę zaglądała częściej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszcz! Jaki rozmiar wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. IDEALNE KOLORY!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. hi, was wondering what size your jacket is :) looks great

    OdpowiedzUsuń
  16. proszę napisz ile masz wzrostu i jaki rozmiar tego płaszcza? z góry bardzo dziekuje!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten płaszczyk! też chciałabym wiedzieć ile masz wzrostu i jaki rozmiar nosisz? sama planuję go zamwówić i nie wiem który rozmiar, mam 171 cm i noszę 36/38. Z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  18. well as easily by clicking the simplesite.com/ listed below download link. This download Click Here web link guides you to iTunes app Direct Snapchat Download Official Tutorial - PC, APK, iPhone shop where you could download and Snapchat App install snapchat app by adhering to the Snapchat Download procedure. This is because you need to have iTunes mounted in.

    OdpowiedzUsuń
  19. you'll need to re-sideload Kodi every 7 days, Download Kodi as a result of Apple's constraints on complimentary accounts.Get More If you have a Programmer ID, after that you'll just need to re-sideload Kodi Kodi once a year, however, for the price, it's not worth it.

    OdpowiedzUsuń